Η διεθνή αγορά τουριστικών υπηρεσιών και οι στρατηγικές πολιτικές προσέλκυσης τουριστών στην Ελλάδα.

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2013 (EN)
Η διεθνή αγορά τουριστικών υπηρεσιών και οι στρατηγικές πολιτικές προσέλκυσης τουριστών στην Ελλάδα.

Λάλου, Γεωργία
Γκάτζου, Ελένη

Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζεται στον τουρισμό. Στόχος της εργασίας είναι να αναλύσει και να αξιολογήσει τη σημασία του τουρισμού και πιο συγκεκριμένα, τις στρατηγικές προσέλκυσης των τουριστών στην Ελλάδα καθώς επίσης, και της διεθνής αγοράς τουριστικών υπηρεσιών.Το πρώτο κεφάλαιο, εστιάζεται στις τάσεις του διεθνούς τουρισμού και στις επιδόσεις της Ελλάδας. Επίσης δίνονται τα στοιχειά, μεγέθη για τον Ελληνικό τουρισμό καθώς και για τις ανταγωνιστικές χώρες. Το δεύτερο κεφάλαιο, επικεντρώνεται στις στρατηγικές προσέλκυσης και ανάπτυξης των τουριστών στην Ελλάδα, καθώς και στους στρατηγικούς στόχους ανά χωρά. Ακόμα αναφέρονται τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας στην τουριστική αγορά και επίσης, η προβολή του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας. Το τρίτο κεφάλαιο, ασχολείται με τον τουρισμό και την περιφερειακή ανάπτυξη δηλαδή( εγκαταστάσεις, αξιοθέατα), καθώς επίσης και με τον κύκλο ζωής του προϊόντος. Τέλος, παρουσιάζεται ένα νέο αναπτυξιακό πλάνο μάρκετινγκ το οποίο αναλύει το προϊόν, τους καταναλωτές, τους ανταγωνιστές, τις ευκαιρίες και τους στόχους οι οποίοι αποτελούν τη βάση ώστε να υλοποιηθεί σωστά το πλάνο.

Thesis
NonPeerReviewed

Διεθνής αγορά
Τουριστικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)