Η Ευρωπαϊκή αγορά ενδυμάτων και οι τρόποι προώθησης τους στην διεθνή αγορά

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Η Ευρωπαϊκή αγορά ενδυμάτων και οι τρόποι προώθησης τους στην διεθνή αγορά

Γκαγκανάτσιου, Ιωάννα

Θέμα της εργασίας είναι η εμπορία των ενδυμάτων και οι τρόποι προώθησης τους. Στο χώρο του έτοιμου ενδύματος τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται μια αλλαγή στη δομή της εγχώριας και Ευρωπαϊκής αγοράς. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η παραγωγή καθώς και η διάθεση τον προϊόντων έχει αλλάξει όπως έχει αλλάξει και το μέγεθος των παραγόμενων ποσοτήτων από Ευρωπαϊκές εταιρίες.Το κυρίαρχο κανάλι διανομής μέχρι τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας ήταν τα μεμονωμένα καταστήματα οπότε και έκαναν την εμφάνισή τους και στην εγχώρια αγορά οι πρώτες ξένες αλυσίδες οι οποίες είχαν ήδη μακρόχρονη παρουσία στο εξωτερικό. Έτσι και οι Ελληνικές και οι Ευρωπαϊκές εταιρίες που αποτελούν κομμάτι της παγκόσμιας αγοράς και δραστηριοποιούνταν στο χώρο του ενδύματος είτε παραγωγικές είτε εμπορικές , άρχισαν να αναπτύσσουν δίκτυο καταστημάτων με τη δική τους επωνυμία. Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα μελέτη παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον διότι σημειώνεται μια στροφή στον τρόπο διάθεσης των ενδυμάτων γεγονός που επηρεάζει τόσο τις εταιρίες ενδυμάτων , όσο και τους μεμονωμένους λιανοπωλητές.

Thesis
NonPeerReviewed

Διεθνές εμπόριο
Ένδυση και ενδύματα - Βιομηχανία και εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.