Σύγχρονη και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση σε διαδραστικό περιβάλλον: ανάπτυξη μιας πιλοτικής εφαρμογής ηλεκτρονικής τάξης για το τμήμα πληροφορικής και τεχνολογίας υπολογιστών του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σύγχρονη και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση σε διαδραστικό περιβάλλον: ανάπτυξη μιας πιλοτικής εφαρμογής ηλεκτρονικής τάξης για το τμήμα πληροφορικής και τεχνολογίας υπολογιστών του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

Παπαδόπουλος, Παναγιώτης Α.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2010

2010


Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία έγινε μια προσπάθεια να εξηγηθεί η σημαντικότητα της τηλεκπαίδευσης στην εκπαιδευτική διαδικασία και οι δυνατότητες διάδρασης με την χρήση εφαρμογών πολυμέσων στην καθημερινή ακαδημαϊκή πρακτική. Η παρούσα εργασία διαρθρώνεται σε τρεις θεματικές ενότητες. Στην πρώτη θεματική ενότητα γίνεται εκτεταμένη βιβλιογραφική μελέτη για το αντικείμενο της τηλεκπαίδευσης. Συγκεκριμένα αναλύεται ο ρόλος της, οι κατηγορίες της, οι τρέχουσες τεχνολογίες και τα πλεονεκτήματα αυτής. Στη δεύτερη θεματική ενότητα γίνεται ιδιαίτερη μνεία στα στάδια ανάπτυξης της πιλοτικής εφαρμογής. Γίνεται μια ολοκληρωμένη παρουσίαση για τις φάσεις του σχεδιασμού, της ανάλυσης, της ανάπτυξης και της ολοκλήρωσης του έργου. Στην τρίτη θεματική ενότητα περιγράφεται η ανάπτυξη του λογισμικού πολυμέσων που χρησιμοποιήθηκε με σκοπό την αλληλεπίδραση στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Ε > Εκπαίδευση εξ΄ αποστάσεως
E > E-learning
Τ > Τηλεκπαίδευση

E-learning
Εκπαίδευση εξ΄ αποστάσεως
Τηλεκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.