Η επανατοποθέηση της μάρκας της Ελλάδας: ανάλυση και προώθηση της μάρκας

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η επανατοποθέηση της μάρκας της Ελλάδας: ανάλυση και προώθηση της μάρκας

Ραπτοπούλου, Σοφία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2014

2014


Ο σκοπός αυτής της πτυχιακής είναι η προσέγγιση του τρόπου με τον οποίο η Ελλάδα διαχειρίζεται τη διεθνή της εικόνα τα τελεταία χρόνια. Πώς, δηλαδή, παρουσιάζεται στη διεθνή κοινότητα και πώς προωθεί το προϊόν «Ελλάς» μέσα σε αυτή. Για να φτάσουμε στο σημείο, όμως, να εξετάσουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορεί ένα έθνος να διαχειριστεί την εικόνα του πρέπει να προσδιορίσουμε ποια είναι αυτή και σε γενικότερη βάση πώς γίνεται οι marketers να διαχειριστούν ένα έθνος με όλες τις ιδιαιτερότητες που το χαρακτηρίζουν ως «προϊόν». Η παρούσα εργασία διακρίνεται από την ιδιαιτερότητα του «προϊόντος» που πραγματεύεται. Η Ελλάδα αποτελούσε επί σειρά ετών «σταθερή αξία» στη συνείδηση των πολιτών των υπολοίπων κρατών. Η εικόνα αυτή έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια, καθώς πέραν του γεγονότος ότι μέχρι πρόσφατα ήταν λίγες οι ενέργειες που πραγματικά διαφήμιζαν την Ελλάδα στον κόσμο, η οικονομική κρίση και η ύφεση την οποία αντιμετωπίζει η χώρα τα τελευταία χρόνια έχουν αντιστρέψει το διεθνές κλίμα. Παρουσιάζεται ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη δράση ορισμένων φορέων, οι οποίοι προσπαθούν να επανοτοποθετήσουν την χώρα στον παγκόσμιο χάρτη.

Μ > Μάρκετινγκ
Ε > Ελλάδα - Εξωτερικές σχέσεις - 20ος - 21ος αι.

Μάρκετινγκ
Ελλάδα - Εξωτερικές σχέσεις - 20ος - 21ος αι.

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)