Η επανατοποθέηση της μάρκας της Ελλάδας: ανάλυση και προώθηση της μάρκας

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Η επανατοποθέηση της μάρκας της Ελλάδας: ανάλυση και προώθηση της μάρκας

Ραπτοπούλου, Σοφία

Ο σκοπός αυτής της πτυχιακής είναι η προσέγγιση του τρόπου με τον οποίο η Ελλάδα διαχειρίζεται τη διεθνή της εικόνα τα τελεταία χρόνια. Πώς, δηλαδή, παρουσιάζεται στη διεθνή κοινότητα και πώς προωθεί το προϊόν «Ελλάς» μέσα σε αυτή. Για να φτάσουμε στο σημείο, όμως, να εξετάσουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορεί ένα έθνος να διαχειριστεί την εικόνα του πρέπει να προσδιορίσουμε ποια είναι αυτή και σε γενικότερη βάση πώς γίνεται οι marketers να διαχειριστούν ένα έθνος με όλες τις ιδιαιτερότητες που το χαρακτηρίζουν ως «προϊόν». Η παρούσα εργασία διακρίνεται από την ιδιαιτερότητα του «προϊόντος» που πραγματεύεται. Η Ελλάδα αποτελούσε επί σειρά ετών «σταθερή αξία» στη συνείδηση των πολιτών των υπολοίπων κρατών. Η εικόνα αυτή έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια, καθώς πέραν του γεγονότος ότι μέχρι πρόσφατα ήταν λίγες οι ενέργειες που πραγματικά διαφήμιζαν την Ελλάδα στον κόσμο, η οικονομική κρίση και η ύφεση την οποία αντιμετωπίζει η χώρα τα τελευταία χρόνια έχουν αντιστρέψει το διεθνές κλίμα. Παρουσιάζεται ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη δράση ορισμένων φορέων, οι οποίοι προσπαθούν να επανοτοποθετήσουν την χώρα στον παγκόσμιο χάρτη.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.