Σκοπός λοιπόν της εν λόγω μελέτης είναι η διερεύνηση των χαρακτηριστικών στοιχείων του τουριστικού μάρκετινγκ και οι μέθοδοι προώθησης της Ελλάδας στις χώρες του εξωτερικού. Αναλυτικότερα, στοχεύουμε στο να προσεγγίσουμε την κατάσταση στην οποία έχει επέλθει ο τουρισμός στην χώρα μας, τις στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολουθούν οι επιχειρηματίες στα τουριστικά μέρη. Γενικότερα, στόχος της έρευνας μας είναι η ανάλυση της γενικότερης προώθηση της Ελλάδας στο εξωτερικό. Επιπροσθέτως, στόχος μας είναι να προχωρήσουμε σε σχετικές προβλέψεις για το μέλλον του τουρισμού στην Ελλάδα.
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Τουρισμός - Ελλάδα
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)