Ενέργειες προώθησης της Ελλάδας: η περίπτωση της Ουκρανίας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ενέργειες προώθησης της Ελλάδας: η περίπτωση της Ουκρανίας

Καμπουρίδου, Νικολέτα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2014

2014


Σκοπός λοιπόν της εν λόγω μελέτης είναι η διερεύνηση των χαρακτηριστικών στοιχείων του τουριστικού μάρκετινγκ και οι μέθοδοι προώθησης της Ελλάδας στις χώρες του εξωτερικού. Αναλυτικότερα, στοχεύουμε στο να προσεγγίσουμε την κατάσταση στην οποία έχει επέλθει ο τουρισμός στην χώρα μας, τις στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολουθούν οι επιχειρηματίες στα τουριστικά μέρη. Γενικότερα, στόχος της έρευνας μας είναι η ανάλυση της γενικότερης προώθηση της Ελλάδας στο εξωτερικό. Επιπροσθέτως, στόχος μας είναι να προχωρήσουμε σε σχετικές προβλέψεις για το μέλλον του τουρισμού στην Ελλάδα.

Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ

Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Τουρισμός - Ελλάδα

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.