Μάρκετινγκ και προσωπική πώληση: ο ρόλος του σύγχρονου πωλητή

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2014 (EN)
Μάρκετινγκ και προσωπική πώληση: ο ρόλος του σύγχρονου πωλητή

Βαλέχα, Βαλεντίνα

Με την παρακάτω έρευνα ουσιαστικά θα πραγματοποιηθεί μια σειρά από παρατηρήσεις και αποτελέσματα τα οποία θα επιδείξουν τη σημαντικότητα του ρόλου του πωλητή στις επιχειρήσεις. Έχει παρατηρηθεί στο κλάδο του μάρκετινγκ τη σημερινή εποχή μέσα από πολλούς ερευνητές, η άμεση σύνδεση και αναγκαιότητα που υπάρχει ανάμεσα στο μάρκετινγκ και τη προσωπική πώληση, έτσι ώστε να επέλθει η αύξηση των εσόδων για τις επιχειρήσεις. Πιο συγκεκριμένα, θα επικεντρωθούμε στο ρόλο του σύγχρονου πωλητή στις επιχειρήσεις και θα πραγματοποιηθεί μέσω της μεθόδου με τη χρήση ερωτηματολογίου σε συνδυασμό με το θεωρητικό υπόβαθρο, η εύρεση χαρακτηριστικών που θα πρέπει να έχει ο κάθε σύγχρονος πωλητής, έτσι ώστε να μπορέσει να επιφέρει τα θετικότερα αποτελέσματα, τα οποία θα βοηθήσουν την κάθε επιχείρηση με σκοπό να αυξήσει τα έσοδα της, να προσελκύσει περισσότερους πελάτες και να μπορέσει να κρατήσει τους ήδη υπάρχοντες. Προς αυτή τη κατεύθυνση μας βοήθησε η χρήση του ερωτηματολογίου, από όπου αντλήσαμε τα απαραίτητα στοιχεία, τα αναλύσαμε και οδηγηθήκαμε στα συμπεράσματα μας.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)