Μάρκετινγκ και προσωπική πώληση: ο ρόλος του σύγχρονου πωλητή

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μάρκετινγκ και προσωπική πώληση: ο ρόλος του σύγχρονου πωλητή

Βαλέχα, Βαλεντίνα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2014

2014


Με την παρακάτω έρευνα ουσιαστικά θα πραγματοποιηθεί μια σειρά από παρατηρήσεις και αποτελέσματα τα οποία θα επιδείξουν τη σημαντικότητα του ρόλου του πωλητή στις επιχειρήσεις. Έχει παρατηρηθεί στο κλάδο του μάρκετινγκ τη σημερινή εποχή μέσα από πολλούς ερευνητές, η άμεση σύνδεση και αναγκαιότητα που υπάρχει ανάμεσα στο μάρκετινγκ και τη προσωπική πώληση, έτσι ώστε να επέλθει η αύξηση των εσόδων για τις επιχειρήσεις. Πιο συγκεκριμένα, θα επικεντρωθούμε στο ρόλο του σύγχρονου πωλητή στις επιχειρήσεις και θα πραγματοποιηθεί μέσω της μεθόδου με τη χρήση ερωτηματολογίου σε συνδυασμό με το θεωρητικό υπόβαθρο, η εύρεση χαρακτηριστικών που θα πρέπει να έχει ο κάθε σύγχρονος πωλητής, έτσι ώστε να μπορέσει να επιφέρει τα θετικότερα αποτελέσματα, τα οποία θα βοηθήσουν την κάθε επιχείρηση με σκοπό να αυξήσει τα έσοδα της, να προσελκύσει περισσότερους πελάτες και να μπορέσει να κρατήσει τους ήδη υπάρχοντες. Προς αυτή τη κατεύθυνση μας βοήθησε η χρήση του ερωτηματολογίου, από όπου αντλήσαμε τα απαραίτητα στοιχεία, τα αναλύσαμε και οδηγηθήκαμε στα συμπεράσματα μας.

Μ > Μάρκετινγκ
Π > Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός

Μάρκετινγκ
Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)