Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί εις βάθος η θεωρία των δημοσκοπήσεων και να παρουσιαστούν τα βασικά θέματα τα οποία σχετίζονται με τις ηλεκτρονικές δημοσκοπήσεις. Στα πλαίσια της θεωρητικής μελέτης αναλύονται η έννοια των δημοσκοπήσεων, τα είδη και οι κατηγορίες που υπάρχουν. Στην συνεχεία, γίνεται μια σύντομη ανασκόπηση της ιστορίας των δημοσκοπήσεων και αναφέρονται οι εταιρίες που διενεργούν δημοσκοπήσεις. Έπειτα, παρουσιάζονται οι ηλεκτρονικές δημοσκοπήσεις και αδυναμίες τους. Εν συνεχεία αναφέρονται και αναλύονται οι εφαρμογές και τα συστήματα των ηλεκτρονικών δημοσκοπήσεων. Το ερευνητικό μέρος της εργασίας παρουσιάζει screen shots από διάφορους οργανισμούς στο διαδίκτυο, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον τομέα των δημοσκοπήσεων.
Δ > Δημοσκοπήσεις
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Δημοσκοπήσεις
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)