Διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις στο ραδιόφωνο. Έρευνα στο Αθηναϊκό ραδιόφωνο

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2014 (EN)
Διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις στο ραδιόφωνο. Έρευνα στο Αθηναϊκό ραδιόφωνο

Παπαδοπούλου, Ελένη
Σαλάλε, Αγγελική

Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το πώς οι ραδιοφωνικοί σταθμοί της Αθήνας χρησιμοποιούν τη διαφήμιση και τις δημόσιες σχέσεις για την προβολή του ίδιου του ραδιοφωνικού τους σταθμού. Μέσα από ποιοτική έρευνα, που έγινε σε διάφορους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας, παρουσιάζεται ο ρόλος και ο τρόπος οργάνωσης των λειτουργιών των δημοσίων σχέσεων, του marketing και της διαφήμισης για την καλύτερη προβολή του ραδιοφωνικού σταθμού. Επίσης αναφέρεται το πώς έχει μεταβληθεί ο τρόπος προβολής του σταθμού σε αυτήν την περίοδο της κρίσης συγκριτικά με τα παλαιότερα χρόνια.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Ραδιόφωνο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)