Διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις στο ραδιόφωνο. Έρευνα στο Αθηναϊκό ραδιόφωνο

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις στο ραδιόφωνο. Έρευνα στο Αθηναϊκό ραδιόφωνο

Παπαδοπούλου, Ελένη
Σαλάλε, Αγγελική

Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το πώς οι ραδιοφωνικοί σταθμοί της Αθήνας χρησιμοποιούν τη διαφήμιση και τις δημόσιες σχέσεις για την προβολή του ίδιου του ραδιοφωνικού τους σταθμού. Μέσα από ποιοτική έρευνα, που έγινε σε διάφορους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας, παρουσιάζεται ο ρόλος και ο τρόπος οργάνωσης των λειτουργιών των δημοσίων σχέσεων, του marketing και της διαφήμισης για την καλύτερη προβολή του ραδιοφωνικού σταθμού. Επίσης αναφέρεται το πώς έχει μεταβληθεί ο τρόπος προβολής του σταθμού σε αυτήν την περίοδο της κρίσης συγκριτικά με τα παλαιότερα χρόνια.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Ραδιόφωνο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.