Δημιουργία και διοίκηση δημοπρατηρίων και λαχαναγορών και οι προοπτικές εξαγωγής και διανομής αγροτικών προϊόντων στην ευρωπαϊκή αγορά = Creating and managing auctions and farmer markets. Prospects for exportation and distribution of agricultural products in the European market

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)
Δημιουργία και διοίκηση δημοπρατηρίων και λαχαναγορών και οι προοπτικές εξαγωγής και διανομής αγροτικών προϊόντων στην ευρωπαϊκή αγορά = Creating and managing auctions and farmer markets. Prospects for exportation and distribution of agricultural products in the European market

Βατάλης, Σωκράτης

Η χώρα μας την τελευταία 5ετία βιώνει μία πρωτόγνωρη εμπειρία, με πολλές προεκτάσεις στην οικονομική κυρίως ζωή των Ελλήνων. Η χρηματοοικονομική κρίση, οδήγησε πολλούς κλάδους και τομείς της Ελληνικής οικονομίας σε συρρίκνωση και σημαντική πτώση της παραγωγής τους. Η Ελλάδα, χώρα, ως επί το πλείστον αγροτική, καλείται να βρει τρόπους ώστε να υπερπηδήσει τα εμπόδια. Είναι απαραίτητο το ελλειμματικό εμπορικό ισοζύγιο να γίνει πλεονασματικό. Ο πρωτογενής τομέας μπορεί να γίνει σημαντικός αρωγός στην επίτευξη αυτού του στόχου. Η δημιουργία ποιοτικότερων αγροτικών προϊόντων, η εύρεση των κατάλληλων τρόπων προώθησης και διακίνησης αυτών στις αγορές του εξωτερικού, αλλά και η μείωση των εισαγωγών αγροτικών προϊόντων και ο αποτελεσματικότερος τρόπος προώθησης αυτών εντός της χώρας, θα αποτελέσουν την αρχή για τη λύση του προβλήματος. Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να παρουσιαστεί η θέση του αγροτικού τομέα στο Ευρωπαϊκό περιβάλλον, οι βασικές προτεραιότητες ανάπτυξής του και οι προοπτικές που υπάρχουν για ποιοτικές εξαγωγές των ελληνικών γεωργικών προϊόντων μέσα από τις συνθήκες δημιουργίας ανταγωνιστικών προϊόντων. Παράλληλα, και όσο αφορά την εσωτερική αγορά, διερευνώνται τρόποι διακίνησης αυτών όπως είναι τα δημοπρατήρια αγροτικών προϊόντων και οι λαϊκές αγορές των αγροτών.

Thesis
NonPeerReviewed

Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Εξωτερικό εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.