Η εργασία έχει ως βασικό σκοπό τη διερεύνηση των σημαντικότερων στοιχείων επικοινωνίας και παραγωγής ποιότητας των επιχειρήσεων ομορφιάς. Το θεωρητικό σκέλος της εργασίας αναπτύσσεται με βάση τη μελέτη των βασικών στοιχείων της ελληνικής βιομηχανίας ομορφιάς, καθώς και την ανάλυση των όρων επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων, στρατηγικής τοποθέτησης και ποιότητας. Στο εμπειρικό σκέλος αναλύθηκε η δραστηριοποίηση μιας συγκεκριμένης εταιρίας του κλάδου ομορφιάς στα πεδία της ποιότητας και της επικοινωνίας. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν δέκα συνολικά εργαζόμενοι οι οποίοι απάντησαν σε δέκα όμοιες μεταξύ τους ερωτήσεις. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας βαρύτητα προσδίδεται τόσο στο πεδίο της επικοινωνίας όσο και στο πεδίο της ποιότητας με το ρόλο που διαδραματίζει το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας να είναι ιδιαίτερα σημαντικός.
Α > Αισθητική
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Δημόσιες σχέσεις
Αισθητική
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)