Επικοινωνιακά εργαλεία και ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών στα κέντρα αισθητικής και αδυνατίσματος

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Επικοινωνιακά εργαλεία και ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών στα κέντρα αισθητικής και αδυνατίσματος

Γαλοπούλου, Αναστασία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2011

2011


Η εργασία έχει ως βασικό σκοπό τη διερεύνηση των σημαντικότερων στοιχείων επικοινωνίας και παραγωγής ποιότητας των επιχειρήσεων ομορφιάς. Το θεωρητικό σκέλος της εργασίας αναπτύσσεται με βάση τη μελέτη των βασικών στοιχείων της ελληνικής βιομηχανίας ομορφιάς, καθώς και την ανάλυση των όρων επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων, στρατηγικής τοποθέτησης και ποιότητας. Στο εμπειρικό σκέλος αναλύθηκε η δραστηριοποίηση μιας συγκεκριμένης εταιρίας του κλάδου ομορφιάς στα πεδία της ποιότητας και της επικοινωνίας. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν δέκα συνολικά εργαζόμενοι οι οποίοι απάντησαν σε δέκα όμοιες μεταξύ τους ερωτήσεις. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας βαρύτητα προσδίδεται τόσο στο πεδίο της επικοινωνίας όσο και στο πεδίο της ποιότητας με το ρόλο που διαδραματίζει το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας να είναι ιδιαίτερα σημαντικός.

Α > Αισθητική
Δ > Δημόσιες σχέσεις

Δημόσιες σχέσεις
Αισθητική

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)