Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδραστικής πολυμεσικής εφαρμογής για την προβολή μουσείου

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2011 (EL)
Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδραστικής πολυμεσικής εφαρμογής για την προβολή μουσείου

Τριανταφύλλου, Νικόλαος

Η ραγδαία ανάπτυξη των ηλεκτρονικών υπολογιστών και η σημαντική μείωση του κόστους αγοράς τους είναι η αιτία για ανάπτυξη νέων μορφών επικοινωνίας καθώς οι χρήστες αποτελούν ένα κοινό πού συνεχώς αυξάνεται. Αυτό το γεγονός δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστα τα πολυμέσα (multimedia), τα οποία συνιστούν παράδειγμα βέλτιστης αξιοποίησης και συνδυασμού των εργαλείων που παρέχει ένα σύγχρονο υπολογιστικό σύστημα, με σκοπό την παροχή καλύτερης εμπειρίας στο χρήστη. Η εικόνα, ο ήχος, τα γραφικά και τα βίντεο αποτελούν γοητευτικά μέσα που μπορούν να βελτιώσουν τη μάθηση και να προσεγγίσουν φαινομενικά δύσκολες ομάδες κοινού όπως για παράδειγμα τα παιδιά. Τα μουσεία αποτελούν ένα ιδανικό χώρο για χρήση πολυμέσων καθώς είναι ένας χώρος με τεράστια ποσότητα δεδομένων, τα οποία πολλές φορές δεν προβάλλονται σωστά προς το κοινό τους. Στη συγκεκριμένη εργασία έγινε ανάπτυξη μιας διαδραστικής πολυμεσικής εφαρμογής για το Αρχαιολογικό Μουσείο Χανίων. Για τη δημιουργία της εφαρμογής χρησιμοποιήθηκαν προγράμματα επεξεργασίας εικόνας, βίντεο, ήχου, ενώ έγινε και χρήση της τεχνολογίας QuickTime Virtual Reality. Όλα τα παραπάνω εντάχθηκαν στο συγγραφικό πρόγραμμα Director.

Thesis
NonPeerReviewed

Μουσεία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.