Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναλύσει την λειτουργία των Δημοσίων Σχέσεων και ποια τα οφέλη που προσφέρουν για τις επιχειρήσεις και τους ξενοδοχειακούς οργανισμούς αντίστοιχα. Σύμφωνα με τον F.Jefkins “οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούνται από όλες τις μορφές οργανωμένης επικοινωνίας, εσωτερικής και εξωτερικής, μεταξύ ενός οργανισμού και των κατηγοριών του κοινού του με σκοπό την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων”. Αυτό απορρέει μέσα από τη γνωστοποίηση των υπηρεσιών-τουριστικών προϊόντων, καθώς και την προσέλκυση νέων πελατών με νέες δυνατότητες και δραστηριότητες. Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου θα ακολουθήσουμε πρωτογενή έρευνα (μέθοδος συνεντεύξεως) με στόχο να δούμε εάν γνωρίζουν τι είναι και έπειτα να αποδείξουμε ότι τα τουριστικά καταλύματα της Πάργας επωφελούνται από τις Δημόσιες Σχέσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια και η λειτουργία των Δημοσίων Σχέσεων γενικότερα για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η εφαρμογή και λειτουργία των δημοσίων σχέσεων από τα ξενοδοχεία της Πάργας. Ακολουθεί ο τρόπος διεξαγωγής της έρευνας καθώς και οι απαντήσεις των συνεντεύξεων από τους ιδιοκτήτες και υπευθύνους των ξενοδοχείων του συγκεκριμένου τόπου. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας καθώς και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.
Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)