Δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία σε μικρά ξενοδοχεία: περίπτωση μελέτης των παραδοσιακών ξενώνων της Πάργας

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2011 (EN)
Δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία σε μικρά ξενοδοχεία: περίπτωση μελέτης των παραδοσιακών ξενώνων της Πάργας

Αυλωνίτη, Ολυμπία

Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναλύσει την λειτουργία των Δημοσίων Σχέσεων και ποια τα οφέλη που προσφέρουν για τις επιχειρήσεις και τους ξενοδοχειακούς οργανισμούς αντίστοιχα. Σύμφωνα με τον F.Jefkins “οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούνται από όλες τις μορφές οργανωμένης επικοινωνίας, εσωτερικής και εξωτερικής, μεταξύ ενός οργανισμού και των κατηγοριών του κοινού του με σκοπό την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων”. Αυτό απορρέει μέσα από τη γνωστοποίηση των υπηρεσιών-τουριστικών προϊόντων, καθώς και την προσέλκυση νέων πελατών με νέες δυνατότητες και δραστηριότητες. Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου θα ακολουθήσουμε πρωτογενή έρευνα (μέθοδος συνεντεύξεως) με στόχο να δούμε εάν γνωρίζουν τι είναι και έπειτα να αποδείξουμε ότι τα τουριστικά καταλύματα της Πάργας επωφελούνται από τις Δημόσιες Σχέσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια και η λειτουργία των Δημοσίων Σχέσεων γενικότερα για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η εφαρμογή και λειτουργία των δημοσίων σχέσεων από τα ξενοδοχεία της Πάργας. Ακολουθεί ο τρόπος διεξαγωγής της έρευνας καθώς και οι απαντήσεις των συνεντεύξεων από τους ιδιοκτήτες και υπευθύνους των ξενοδοχείων του συγκεκριμένου τόπου. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας καθώς και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.

Thesis
NonPeerReviewed

Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Τουρισμός - Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)