Η επίδραση των μεσημεριανών τηλεοπτικών εκπομπών στη συμπεριφορά των τηλεθεατών καταναλωτών

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Η επίδραση των μεσημεριανών τηλεοπτικών εκπομπών στη συμπεριφορά των τηλεθεατών καταναλωτών

Ζαχαρίου, Δανάη-Ελπίδα

Η παρούσα εργασία σκοπο της εχει να εξετάσει το εαν οι μεσημεριανές τηλεοπτικές εκπομπές επηρεάζουν, άμεσα ή έμμεσα, τους τηλεθεατές-καταναλωτές καθώς και με ποιόν τρόπο αλλά και σε ποιο βαθμό. Έτσι, στο θεωρητικό κομμάτι της κάνει μια ιστορική αναδρομή και καταγραφή των μέσων μαζικής ενημέρωσης και τον ρόλο που αυτά διαδραματίζουν στην κοινωνία , από την αρχή της δημιουργίας τους μέχρι σήμερα, αναφέρετε στις βασικές θεωρίες που τα έχουν οριοθετήσει, αναλύει έννοιες όπως η ακροαματικότητα και η τηλεθέαση και σκιαγραφεί την σχέση τηλεθεατή-τηλεόρασης αλλά και τηλεόρασης κατανάλωσης. Στη συνέχεια αναφέρεται στις μεσημεριανές εκπομπές, στην εμφάνιση τους στα τηλεοπτικά δρώμενα, στην θεματολογία τους, στους λόγους που τις καθιέρωσαν στα τηλεοπτικά προγράμματα, καθώς και στους σκοπούς που αυτές εξυπηρετούν αλλά και στην επιρροή που ασκούν στην προσωπική αλλά και αγοραστική συμπεριφορά των ατόμων. Στο ερευνητικό μέρος της, η εργασία ερευνά ποσοτικά, ακριβώς αυτές τις σχέσεις επιρροής μεταξύ μεσημεριανών εκπομπών-τηλεοπτικού κοινού, που καταγράφηκαν στη θεωρία, με σκοπό να δει το κατά πόσο ισχύουν αλλά και σε ποιο ποσοστό. Για να το καταφέρει αυτό χρησιμοποίησε έναν συγκεκριμένο αριθμό ατόμων(δείγμα) στους οποίους έθεσε μια μορφή ερωτηματολογίου, σε έναν συγκεκριμένο χώρο και χρόνο. Τέλος, η εργασία παραθέτει αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας και επεξηγεί περιγραφικά με την συνοδεία στατιστικών στοιχειών, τον βαθμό επιρροής μεσημεριανών εκπομπών-τηλεθεατών/καταναλωτών, που σαφώς υπάρχει αλλά ποικίλλει υπό προϋποθέσεις και ανάλογα με τις συνθήκες. Επίσης, σε δεύτερη φάση δίνει κάποιες προτάσεις σε media marketers για μελλοντική έρευνα του θέματος και προτείνει σε διαφημιστές και υπεύθυνους marketing τρόπους όπου αυτή η επιρροή μπορεί να χρησιμοποιηθεί με σκοπό την προώθηση προϊόντων

Thesis
NonPeerReviewed

Τηλεόραση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.