Αποτίμηση των υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου από τις ελληνικές επιχειρήσεις

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Αποτίμηση των υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου από τις ελληνικές επιχειρήσεις

Κεφάλα, Σταματία

Η παρούσα πτυχιακή εργασία, σε πρώτο βαθμό, αναλύει τα κυριότερα σημεία του ηλεκτρονικού εμπορίου, εστιάζοντας τόσο στον βαθμό διείσδυσης όσο και ανάπτυξής του από τις ελληνικές επιχειρήσεις. Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε πως το θέμα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς είναι πλέον αδιαμφισβήτητο γεγονός, ότι στην σημερινή κοινωνία οποιαδήποτε εταιρία ή οργανισμός δεν μπορεί να αγνοήσει την δύναμη της πληροφορικής- και των παραμέτρων της- γιατί αυτόματα αυτό σημαίνει ότι αγνοεί μια δύναμη η οποία μπορεί να αύξηση τις υπηρεσίες/προϊόντα της. Η διερεύνηση και ανάλυση του παρόντος θέματος αποσκοπεί στην γνώση των πρακτικών του ηλεκτρονικού εμπορίου και πώς η υιοθέτησής τους μπορεί να επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο δραστηριοποίησης των ελληνικών επιχειρήσεων αυξάνοντας έτσι και τα κέρδη τους. Δεν είναι λίγοι άλλωστε εκείνοι που υποστηρίζουν πως « Το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις και να μειώσει το κέρδος» (Πομπόρτσης και Τσούλφας, 2002: 17). Η θεώρηση πως μπορεί να μειωθεί το κόστος των επιχειρήσεων όσον αφορά την προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών, ιδιαίτερα στις οικονομικά δυσχερείς μέρες που διανύουμε, αλλά να αυξηθούν ταυτόχρονα οι πωλήσεις, αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό και ενδιαφέρον θέμα για μελέτη. Τα ερωτήματα που τίθενται προς διερεύνηση σχετίζονται με την εμφάνιση του ηλεκτρονικού εμπορίου και την υιοθέτηση των υπηρεσιών του. Συγκεκριμένα, ένα βασικό ερώτημα είναι εάν οι ελληνικές επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται πλέον ηλεκτρονικά και σε τι βαθμό. Ένα επιπλέον ερώτημα αποτελεί το εάν υπήρξε αύξηση των κερδών με την ηλεκτρονική παρουσία της επιχείρησης. Υποερωτήματα τα οποία προκύπτουν προς απάντηση, είναι εάν οι επιχειρήσεις στην χώρα μας δραστηριοποιούνται ηλεκτρονικά μεγάλο χρονικό διάστημα ή τα τελευταία χρόνια. Ποια είναι η στρατηγική η οποία ακολουθεί η επιχείρηση με σκοπό να αύξηση της ηλεκτρονικές πωλήσεις της. Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα και ποιά τα μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου; Ποιό προβλέπεται να είναι το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας;

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ηλεκτρονικό επιχειρείν

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.