This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2005 (EN)
Τραπεζικό μάρκετινγκ

Καδέτση, Θεοχαρά

Αρχικά η εργασία, διαπραγματεύεται βασικές έννοιες του Μάρκετινγκ απαραίτητες για τα θέματα που αναπτύσσονται στη συνέχεια. Επιπλέον γίνεται αναφορά στην εξέλιξη του ελληνικού τραπεζικού συστήματος, εξαιτίας του οξύτατου ανταγωνισμού που επικρατεί στον τομέα αυτό. Το κύριο και σημαντικότερο μέρος της εργασίας περιγράφει την έννοια της αγοράς και την τμηματοποίηση της, καθώς και το Μίγμα Μάρκετινγκ. Τέλος αναφέρεται η συμπεριφορά του σωστού Μάρκετερ και παρουσιάζεται το σωστό μοντέλο επαφής Μάρκετερ - πελάτη, που δίνει λύσεις στα προβλήματα που επικρατούν όσο αφορά την λειτουργία των τραπεζών.

Thesis
NonPeerReviewed

Τραπεζικό μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2005


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)