Το μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες παραδοσιακές επιχειρήσεις: η περίπτωση της τυροκομικής εταιρίας "Γραβάνης Ο.Ε."

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2011 (EN)
Το μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες παραδοσιακές επιχειρήσεις: η περίπτωση της τυροκομικής εταιρίας "Γραβάνης Ο.Ε."

Γραβάνη, Ευανθία

Στην παρούσα εργασία αναλύονται οι λειτουργίες του μάρκετινγκ γενικά και ειδικότερα στις μικρομεσαίες παραδοσιακές επιχειρήσεις. Γίνεται παρουσίαση του κλάδου της γαλακτοβιομηχανίας στην Ελλάδα, του ανταγωνισμού που επικρατεί και των συνθηκών αγοράς. Ακόμη, εξετάζεται με μια εμπειρική έρευνα ο βαθμός εφαρμογής των εργαλείων του μάρκετινγκ σε μια μικρομεσαία παραδοσιακή γαλακτοβιομηχανία, τη “'ΓΡΑΒΑΝΗΣ Ο.Ε.” και συμπεραίνεται ότι αν και παρουσιάζει πολλές αδυναμίες και πολλά πλεονεκτήματα, οι προοπτικές της επιχείρησης είναι θετικές καθώς εμφανίζει αναπτυξιακή δυναμική.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Τυροκομία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)