Στην παρούσα εργασία αναλύονται οι λειτουργίες του μάρκετινγκ γενικά και ειδικότερα στις μικρομεσαίες παραδοσιακές επιχειρήσεις. Γίνεται παρουσίαση του κλάδου της γαλακτοβιομηχανίας στην Ελλάδα, του ανταγωνισμού που επικρατεί και των συνθηκών αγοράς. Ακόμη, εξετάζεται με μια εμπειρική έρευνα ο βαθμός εφαρμογής των εργαλείων του μάρκετινγκ σε μια μικρομεσαία παραδοσιακή γαλακτοβιομηχανία, τη “'ΓΡΑΒΑΝΗΣ Ο.Ε.” και συμπεραίνεται ότι αν και παρουσιάζει πολλές αδυναμίες και πολλά πλεονεκτήματα, οι προοπτικές της επιχείρησης είναι θετικές καθώς εμφανίζει αναπτυξιακή δυναμική.
Μ > Μάρκετινγκ
Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Τ > Τυροκομία
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Μάρκετινγκ
Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Τυροκομία
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)