Το μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες παραδοσιακές επιχειρήσεις: η περίπτωση της τυροκομικής εταιρίας "Γραβάνης Ο.Ε."

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Το μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες παραδοσιακές επιχειρήσεις: η περίπτωση της τυροκομικής εταιρίας "Γραβάνης Ο.Ε."

Γραβάνη, Ευανθία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2011

2011


Στην παρούσα εργασία αναλύονται οι λειτουργίες του μάρκετινγκ γενικά και ειδικότερα στις μικρομεσαίες παραδοσιακές επιχειρήσεις. Γίνεται παρουσίαση του κλάδου της γαλακτοβιομηχανίας στην Ελλάδα, του ανταγωνισμού που επικρατεί και των συνθηκών αγοράς. Ακόμη, εξετάζεται με μια εμπειρική έρευνα ο βαθμός εφαρμογής των εργαλείων του μάρκετινγκ σε μια μικρομεσαία παραδοσιακή γαλακτοβιομηχανία, τη “'ΓΡΑΒΑΝΗΣ Ο.Ε.” και συμπεραίνεται ότι αν και παρουσιάζει πολλές αδυναμίες και πολλά πλεονεκτήματα, οι προοπτικές της επιχείρησης είναι θετικές καθώς εμφανίζει αναπτυξιακή δυναμική.

Μ > Μάρκετινγκ
Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Τ > Τυροκομία

Μάρκετινγκ
Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Τυροκομία

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)