Στην παρούσα εργασία ασχολούμαστε, κυρίως με την Αγοραστική Συμπεριφορά του καταναλωτή. Αναφέρονται οι παράγοντες που επηρεάζουν τον σύγχρονο καταναλωτή, ο οποίος έχει ολοένα και περισσότερες απαιτήσεις εξαιτίας της πληθώρας των αγαθών που του παρέχονται, στη διεργασία λήψης απόφασης. Παρόλο που οι περισσότεροι παράγοντες δεν ελέγχονται από τον επιχειρηματία, πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και αυτό διότι η κατανόηση τους από μέρους των στελεχών marketing, τους βοηθά να κατανοήσουν τις ανάγκες της αγοράς και να αναπτύξουν τα κατάλληλα πακέτα προσφορών με στόχο την ικανοποίησή τους.
Κ > Καταναλωτές
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Καταναλωτές
Μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)