Αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτή = Purchasing behavior of customer

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2004 (EN)
Αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτή = Purchasing behavior of customer

Τσακίρη, Μαρία

Στην παρούσα εργασία ασχολούμαστε, κυρίως με την Αγοραστική Συμπεριφορά του καταναλωτή. Αναφέρονται οι παράγοντες που επηρεάζουν τον σύγχρονο καταναλωτή, ο οποίος έχει ολοένα και περισσότερες απαιτήσεις εξαιτίας της πληθώρας των αγαθών που του παρέχονται, στη διεργασία λήψης απόφασης. Παρόλο που οι περισσότεροι παράγοντες δεν ελέγχονται από τον επιχειρηματία, πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και αυτό διότι η κατανόηση τους από μέρους των στελεχών marketing, τους βοηθά να κατανοήσουν τις ανάγκες της αγοράς και να αναπτύξουν τα κατάλληλα πακέτα προσφορών με στόχο την ικανοποίησή τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Καταναλωτές
Μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2004


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)