Αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτή = Purchasing behavior of customer

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτή = Purchasing behavior of customer

Τσακίρη, Μαρία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2004

2004


Στην παρούσα εργασία ασχολούμαστε, κυρίως με την Αγοραστική Συμπεριφορά του καταναλωτή. Αναφέρονται οι παράγοντες που επηρεάζουν τον σύγχρονο καταναλωτή, ο οποίος έχει ολοένα και περισσότερες απαιτήσεις εξαιτίας της πληθώρας των αγαθών που του παρέχονται, στη διεργασία λήψης απόφασης. Παρόλο που οι περισσότεροι παράγοντες δεν ελέγχονται από τον επιχειρηματία, πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και αυτό διότι η κατανόηση τους από μέρους των στελεχών marketing, τους βοηθά να κατανοήσουν τις ανάγκες της αγοράς και να αναπτύξουν τα κατάλληλα πακέτα προσφορών με στόχο την ικανοποίησή τους.

Κ > Καταναλωτές
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ

Καταναλωτές
Μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)