Ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα στο τραπεζικό marketing

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα στο τραπεζικό marketing

Γιαννούλα, Αγγελική

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2007

2007


Η δομή της εργασίας επιτρέπει μία ολοκληρωμένη προσέγγιση του τραπεζικού Marketing και ιδιαίτερα του ρόλου του ανθρώπινου παράγοντα σε αυτό. Αρχικά, διαπραγματεύονται βασικές έννοιες Marketing καθώς και του τραπεζικού συστήματος, απαραίτητες για θέματα που αναπτύσσονται στη συνέχεια. Επιπλέον, γίνεται αναφορά στην εξέλιξη του ελληνικού τραπεζικού συστήματος εξαιτίας του οξύτατου ανταγωνισμού που επικρατεί στον τομέα αυτό. Το κύριο και σημαντικότερο μέρος της εργασίας περιγράφει τις ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών γενικά και κατ' επέκταση των τραπεζικών υπηρεσιών με την εφαρμογή των αρχών Marketing, από τότε που υπάρχουν οι τράπεζες μέχρι σήμερα. Τέλος, ένα επίσης μεγάλο μέρος της εργασίας αναφέρεται στην σπουδαιότητα του ρόλου του ανθρώπινου παράγοντα σε συνδυασμό με την παροχή των τραπεζικών υπηρεσιών και την χρήση τεχνικών πωλήσεων. και πιο συγκεκριμένα παρουσιάζεται το σωστό μοντέλο επαφής Marketer και πελάτη, που δίνει λύσεις στα προβλήματα που επικρατούν όσον αναφορά την λειτουργία των τραπεζών και των υπηρεσιών που προσφέρουν.

Μ > Μάρκετινγκ
Τ > Τραπεζική διοίκηση

Μάρκετινγκ
Τραπεζική διοίκηση

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)