Ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα στο τραπεζικό marketing

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2007 (EN)
Ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα στο τραπεζικό marketing

Γιαννούλα, Αγγελική

Η δομή της εργασίας επιτρέπει μία ολοκληρωμένη προσέγγιση του τραπεζικού Marketing και ιδιαίτερα του ρόλου του ανθρώπινου παράγοντα σε αυτό. Αρχικά, διαπραγματεύονται βασικές έννοιες Marketing καθώς και του τραπεζικού συστήματος, απαραίτητες για θέματα που αναπτύσσονται στη συνέχεια. Επιπλέον, γίνεται αναφορά στην εξέλιξη του ελληνικού τραπεζικού συστήματος εξαιτίας του οξύτατου ανταγωνισμού που επικρατεί στον τομέα αυτό. Το κύριο και σημαντικότερο μέρος της εργασίας περιγράφει τις ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών γενικά και κατ' επέκταση των τραπεζικών υπηρεσιών με την εφαρμογή των αρχών Marketing, από τότε που υπάρχουν οι τράπεζες μέχρι σήμερα. Τέλος, ένα επίσης μεγάλο μέρος της εργασίας αναφέρεται στην σπουδαιότητα του ρόλου του ανθρώπινου παράγοντα σε συνδυασμό με την παροχή των τραπεζικών υπηρεσιών και την χρήση τεχνικών πωλήσεων. και πιο συγκεκριμένα παρουσιάζεται το σωστό μοντέλο επαφής Marketer και πελάτη, που δίνει λύσεις στα προβλήματα που επικρατούν όσον αναφορά την λειτουργία των τραπεζών και των υπηρεσιών που προσφέρουν.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Τραπεζική διοίκηση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)