Ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα στο τραπεζικό marketing

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2007 (EL)
Ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα στο τραπεζικό marketing

Γιαννούλα, Αγγελική

Η δομή της εργασίας επιτρέπει μία ολοκληρωμένη προσέγγιση του τραπεζικού Marketing και ιδιαίτερα του ρόλου του ανθρώπινου παράγοντα σε αυτό. Αρχικά, διαπραγματεύονται βασικές έννοιες Marketing καθώς και του τραπεζικού συστήματος, απαραίτητες για θέματα που αναπτύσσονται στη συνέχεια. Επιπλέον, γίνεται αναφορά στην εξέλιξη του ελληνικού τραπεζικού συστήματος εξαιτίας του οξύτατου ανταγωνισμού που επικρατεί στον τομέα αυτό. Το κύριο και σημαντικότερο μέρος της εργασίας περιγράφει τις ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών γενικά και κατ' επέκταση των τραπεζικών υπηρεσιών με την εφαρμογή των αρχών Marketing, από τότε που υπάρχουν οι τράπεζες μέχρι σήμερα. Τέλος, ένα επίσης μεγάλο μέρος της εργασίας αναφέρεται στην σπουδαιότητα του ρόλου του ανθρώπινου παράγοντα σε συνδυασμό με την παροχή των τραπεζικών υπηρεσιών και την χρήση τεχνικών πωλήσεων. και πιο συγκεκριμένα παρουσιάζεται το σωστό μοντέλο επαφής Marketer και πελάτη, που δίνει λύσεις στα προβλήματα που επικρατούν όσον αναφορά την λειτουργία των τραπεζών και των υπηρεσιών που προσφέρουν.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Τραπεζική διοίκηση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.