Η πτυχιακή αυτή αποτελεί εισαγωγή στα Σύγχρονα Τραπεζικά Προϊόντα και απευθύνεται στις επιχειρήσεις που επιθυμούν να αποκτήσουν σφαιρική γνώση των προϊόντων αυτών σε βαθμό που να μπορούν να την αξιοποιήσουν άμεσα στην εργασία τους. Επιχειρήσαμε να διευρύνουμε όλες τις μορφές των σύγχρονων τραπεζικών προϊόντων τις προοπτικές και τις εξελίξεις αυτών των θεσμών μέσα στο επιχειρησιακό γίγνεσθαι. Το επιθυμητό αποτέλεσμα είναι να αποκαλύψουμε τις τεράστιες δυνατότητες που προσφέρουν τα προϊόντα αυτά σε όλους τους τομείς και να υποστηρίξουμε την εξέλιξή τους. Λόγω των γρήγορων και συνεχώς εξελισσόμενων αλλαγών στους επαγγελματικούς χώρους απαιτείται ευελιξία και έντονη ικανότητα γρήγορων αποφάσεων. Προκειμένου ο σύγχρονος επαγγελματίας να επενδύσει στο μέλλον της επιχείρησής του, πρέπει συχνά να παίρνει μεγάλες αποφάσεις για την απόκτηση επαγγελματικού εξοπλισμού και χώρου. Τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγει η έρευνα οδηγούν σε προτάσεις που θα μπορούσαν να υιοθετηθούν έτσι ώστε να γίνει πιο ομαλή η πρόσβαση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στους διάφορους μηχανισμούς χρηματοδότησης.
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Χ > Χρηματοδότηση
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Χρηματοδότηση
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)