Η ιστορία της διαφήμισης στη Ελλάδα από τη δεκαετία 1980 ως σήμερα και η συμβολή της διαφήμισης στην επικοινωνιακή δυναμική και ανάπτυξη των επιχειρήσεων στη χώρα

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2007 (EN)
Η ιστορία της διαφήμισης στη Ελλάδα από τη δεκαετία 1980 ως σήμερα και η συμβολή της διαφήμισης στην επικοινωνιακή δυναμική και ανάπτυξη των επιχειρήσεων στη χώρα

Τερζοπούλου, Δήμητρα

Η εργασία δομείται σε τρία κεφάλαια περιλαμβάνοντας τη βιβλιογραφία και τα περιεχόμενα των κεφαλαίων. Το πρώτο κεφάλαιο επιχειρεί μια προσέγγιση στον καθορισμό της έννοιας της διαφήμισης , τα είδη της διαφήμισης, ο ρόλος και η σημασία της καθώς αναπτύσσεται η έννοια, η φιλοσοφία και το περιβάλλον του Μάρκετινγκ. Το δεύτερο κεφάλαιο περιγράφει την ιστορία της διαφήμισης , δημιουργώντας ένα πλαίσιο για μια περισσότερο λεπτομερή ανάλυση της διαφήμισης τα τελευταία 20 χρόνια. Στο τρίτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η επικοινωνιακή δυναμική της διαφήμισης καθώς και η συμβολή της στις ελληνικές επιχειρήσεις.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)