Η ιστορία της διαφήμισης στη Ελλάδα από τη δεκαετία 1980 ως σήμερα και η συμβολή της διαφήμισης στην επικοινωνιακή δυναμική και ανάπτυξη των επιχειρήσεων στη χώρα

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η ιστορία της διαφήμισης στη Ελλάδα από τη δεκαετία 1980 ως σήμερα και η συμβολή της διαφήμισης στην επικοινωνιακή δυναμική και ανάπτυξη των επιχειρήσεων στη χώρα

Τερζοπούλου, Δήμητρα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2007

2007


Η εργασία δομείται σε τρία κεφάλαια περιλαμβάνοντας τη βιβλιογραφία και τα περιεχόμενα των κεφαλαίων. Το πρώτο κεφάλαιο επιχειρεί μια προσέγγιση στον καθορισμό της έννοιας της διαφήμισης , τα είδη της διαφήμισης, ο ρόλος και η σημασία της καθώς αναπτύσσεται η έννοια, η φιλοσοφία και το περιβάλλον του Μάρκετινγκ. Το δεύτερο κεφάλαιο περιγράφει την ιστορία της διαφήμισης , δημιουργώντας ένα πλαίσιο για μια περισσότερο λεπτομερή ανάλυση της διαφήμισης τα τελευταία 20 χρόνια. Στο τρίτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η επικοινωνιακή δυναμική της διαφήμισης καθώς και η συμβολή της στις ελληνικές επιχειρήσεις.

Μ > Μάρκετινγκ
Δ > Διαφήμιση

Μάρκετινγκ
Διαφήμιση

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.