Η αγορά των αγροτικών προϊόντων

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2011 (EN)
Η αγορά των αγροτικών προϊόντων

Πάλλης, Δημήτριος

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την αγορά των αγροτικών προϊόντων κυρίως στην Ελλάδα, αλλά μας δίνει και μικρές πινελιές για το τι συμβαίνει με τα αγροτικά προϊόντα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Όταν αναφερόμαστε στο ελληνικό αγροτικό προϊόν, εννοούμε το προϊόν εκείνο το οποίο προέρχεται από την ελληνική γη είτε αυτό είναι φυτικής είτε ζωικής παραγωγής, με σκοπό να προσφέρει ικανοποίηση στις ανάγκες του πελάτη. Η ζήτηση των αγροτικών προϊόντων επηρεάζεται από την τιμή του αγαθού, το εισόδημα του καταναλωτή, τις τιμές των άλλων αγαθών, τις προτιμήσεις του καταναλωτή, τα περιουσιακά στοιχεία του καταναλωτή, τις προσδοκίες του καθώς επίσης και από τον αριθμό των καταναλωτών (πληθυσμός) και την κατανομή του εισοδήματος εάν δούμε την έννοια της ζήτησης πιο σφαιρικά. Επιπροσθέτως, ένας ακόμη σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσουμε το πώς μπορεί να επιδράσει το μάρκετινγκ στην αγορά των αγροτικών προϊόντων, καθώς επίσης να μελετήσουμε τη κοστολόγηση-τιμολόγηση των αγροτικών προϊόντων πριν αυτά φτάσουν στον τελικό αποδέκτη, τον πελάτη. Το μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων είναι ένα σημαντικό εργαλείο, το οποίο αφού χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί να αποφέρει στον παραγωγό το κέρδος που επιθυμεί και στον καταναλωτή να του παρέχει τη βέλτιστη ικανοποίηση μετά την αγορά του συγκεκριμένου αγροτικού προϊόντος.

Thesis
NonPeerReviewed

Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)