Ο Κλάδος των snack στην Ελληνική οικονομία η περίπτωση της CHIPITA.

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ο Κλάδος των snack στην Ελληνική οικονομία η περίπτωση της CHIPITA.

Διαμαντής, Αθανάσιος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2013

2013


Από την παλαιολιθική εποχή ,οι επινοήσεις ,εφευρέσεις ,ανακαλύψεις του ανθρώπου ,άλλαξαν ,βελτίωσαν και εμπλούτισαν τη διατροφή του. Αλλά και άλλοι παράγοντες ,όπως η θρησκεία , το πολιτιστικό επίπεδο ,τα ήθη , τα έθιμα, το περιβάλλον, το κλίμα ,διαμόρφωσαν και πολλές φορές καθόρισαν της διατροφικές συνήθειες των λαών. Ο σύγχρονος άνθρωπος έχει αναπτύξει ,ολόκληρη επιστήμη, που αντικείμενο της είναι η επεξεργασία, η μεταποίηση ,και η συντήρηση των τροφίμων. Γενικά είναι η επιστήμη της Τεχνολογίας Τροφίμων . Σήμερα η βιομηχανία τροφίμων , βασίζεται στην επιστήμη αυτή και αποτελεί απαραίτητη συνέχεια της παραγωγής της πρώτης ύλης.. Οι παράγοντες που επιδρούν στην ζήτηση των προϊόντων της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών είναι: •Οι προτιμήσεις των καταναλωτών, το λεγόμενο« καταναλωτικό πρότυπο» και θεωρείτε ένας από τους βασικότερους παράγοντες επίδρασης στη ζήτηση προϊόντων της βιομηχανίας τροφίμων. •Ο πληθυσμός. Ο παγκόσμιος πληθυσμός αυξάνεται, άρα και η ζήτηση προϊόντων. Η Ευρώπη και η ιδιαίτερα η Ελλάδα έχει να αντιμετωπίσει έναν σταθερό αν όχι μειούμενο πληθυσμό η σύνθεση του οποίου διαφοροποιείται.

Ε > Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Τ > Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο

Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.