Ο Κλάδος των snack στην Ελληνική οικονομία η περίπτωση της CHIPITA.

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2013 (EN)
Ο Κλάδος των snack στην Ελληνική οικονομία η περίπτωση της CHIPITA.

Διαμαντής, Αθανάσιος

Από την παλαιολιθική εποχή ,οι επινοήσεις ,εφευρέσεις ,ανακαλύψεις του ανθρώπου ,άλλαξαν ,βελτίωσαν και εμπλούτισαν τη διατροφή του. Αλλά και άλλοι παράγοντες ,όπως η θρησκεία , το πολιτιστικό επίπεδο ,τα ήθη , τα έθιμα, το περιβάλλον, το κλίμα ,διαμόρφωσαν και πολλές φορές καθόρισαν της διατροφικές συνήθειες των λαών. Ο σύγχρονος άνθρωπος έχει αναπτύξει ,ολόκληρη επιστήμη, που αντικείμενο της είναι η επεξεργασία, η μεταποίηση ,και η συντήρηση των τροφίμων. Γενικά είναι η επιστήμη της Τεχνολογίας Τροφίμων . Σήμερα η βιομηχανία τροφίμων , βασίζεται στην επιστήμη αυτή και αποτελεί απαραίτητη συνέχεια της παραγωγής της πρώτης ύλης.. Οι παράγοντες που επιδρούν στην ζήτηση των προϊόντων της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών είναι: •Οι προτιμήσεις των καταναλωτών, το λεγόμενο« καταναλωτικό πρότυπο» και θεωρείτε ένας από τους βασικότερους παράγοντες επίδρασης στη ζήτηση προϊόντων της βιομηχανίας τροφίμων. •Ο πληθυσμός. Ο παγκόσμιος πληθυσμός αυξάνεται, άρα και η ζήτηση προϊόντων. Η Ευρώπη και η ιδιαίτερα η Ελλάδα έχει να αντιμετωπίσει έναν σταθερό αν όχι μειούμενο πληθυσμό η σύνθεση του οποίου διαφοροποιείται.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)