Σύγχρονα συστήματα έναυσης βενζινοκινητήρων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
TEI of West Macedonia   

Αποθετήριο :
@naktisis   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σύγχρονα συστήματα έναυσης βενζινοκινητήρων

Τσολακόπουλος, Χρυσόστομος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2011

2011


Αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των σύγχρονων συστημάτων ανάφλεξης βενζινοκινητήρων. Ο σκοπός του συστήματος ανάφλεξης είναι να δημιουργεί υψηλή τάση (με την ανάλογη ισχύ), την οποία να διοχετεύει στα ηλεκτρόδια (στους ακροδέκτες) των αναφλεκτήρων (μπουζί). Τα μπουζί βρίσκονται στο θάλαμο καύσης του κυλίνδρου της μηχανής και απέχουν τόσο μεταξύ τους, τα ηλεκτρόδια, (δστε να προκαλείται ηλεκτρική εκκένωση και να δημιουργείται σπινθήρας, που αναφλέγει το μίγμα καυσίμου αέρα, κατά το χρόνο λίγο πριν το τέλος της φάσης της συμπίεσης, με καθορισμένη προπορεία (αβανς). Στη συνέχεια, να έχουμε, τελικά, την καύση του μίγματος και την παραγωγή έργου, κατά τη φάση της εκτόνωσης, που μεταβιβάζεται στο στροφαλοφόρο άξονα της μηχανής και δίνει κίνηση στον εκκεντροφόρο άξονα (με διπλάσιες στροφές), λειτουργεί ο κινητήρας και κινεί το όχημα, κατά βούληση, μέσο) του κιβωτίου ταχυτήτων.

Κ > Κινητήρες

Κινητήρες

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.