Σύγχρονα συστήματα έναυσης βενζινοκινητήρων

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2011 (EN)
Σύγχρονα συστήματα έναυσης βενζινοκινητήρων

Τσολακόπουλος, Χρυσόστομος

Αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των σύγχρονων συστημάτων ανάφλεξης βενζινοκινητήρων. Ο σκοπός του συστήματος ανάφλεξης είναι να δημιουργεί υψηλή τάση (με την ανάλογη ισχύ), την οποία να διοχετεύει στα ηλεκτρόδια (στους ακροδέκτες) των αναφλεκτήρων (μπουζί). Τα μπουζί βρίσκονται στο θάλαμο καύσης του κυλίνδρου της μηχανής και απέχουν τόσο μεταξύ τους, τα ηλεκτρόδια, (δστε να προκαλείται ηλεκτρική εκκένωση και να δημιουργείται σπινθήρας, που αναφλέγει το μίγμα καυσίμου αέρα, κατά το χρόνο λίγο πριν το τέλος της φάσης της συμπίεσης, με καθορισμένη προπορεία (αβανς). Στη συνέχεια, να έχουμε, τελικά, την καύση του μίγματος και την παραγωγή έργου, κατά τη φάση της εκτόνωσης, που μεταβιβάζεται στο στροφαλοφόρο άξονα της μηχανής και δίνει κίνηση στον εκκεντροφόρο άξονα (με διπλάσιες στροφές), λειτουργεί ο κινητήρας και κινεί το όχημα, κατά βούληση, μέσο) του κιβωτίου ταχυτήτων.

Thesis
NonPeerReviewed

Κινητήρες

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)