Σύγχρονα συστήματα έναυσης βενζινοκινητήρων

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2011 (EL)
Σύγχρονα συστήματα έναυσης βενζινοκινητήρων

Τσολακόπουλος, Χρυσόστομος

Αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των σύγχρονων συστημάτων ανάφλεξης βενζινοκινητήρων. Ο σκοπός του συστήματος ανάφλεξης είναι να δημιουργεί υψηλή τάση (με την ανάλογη ισχύ), την οποία να διοχετεύει στα ηλεκτρόδια (στους ακροδέκτες) των αναφλεκτήρων (μπουζί). Τα μπουζί βρίσκονται στο θάλαμο καύσης του κυλίνδρου της μηχανής και απέχουν τόσο μεταξύ τους, τα ηλεκτρόδια, (δστε να προκαλείται ηλεκτρική εκκένωση και να δημιουργείται σπινθήρας, που αναφλέγει το μίγμα καυσίμου αέρα, κατά το χρόνο λίγο πριν το τέλος της φάσης της συμπίεσης, με καθορισμένη προπορεία (αβανς). Στη συνέχεια, να έχουμε, τελικά, την καύση του μίγματος και την παραγωγή έργου, κατά τη φάση της εκτόνωσης, που μεταβιβάζεται στο στροφαλοφόρο άξονα της μηχανής και δίνει κίνηση στον εκκεντροφόρο άξονα (με διπλάσιες στροφές), λειτουργεί ο κινητήρας και κινεί το όχημα, κατά βούληση, μέσο) του κιβωτίου ταχυτήτων.

Thesis
NonPeerReviewed

Κινητήρες

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.