Το θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι το internet marketing και πιο συγκεκριμένα οι τεχνικές ανάπτυξης και προβολής ηλεκτρονικών καταστημάτων και πως αυτές εφαρμόζονται προκειμένου να συμβάλλουν στην προώθηση μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης στο διαδύκτιο. Ο ερευνητικός στόχος είναι η παρουσίαση των νέων δεδομένων στο πεδίο του ηλεκτρονικού εμπορίου και των ψηφιακών καταστημάτων μέσω της παρουσίασης σύγχρονων τεχνικών internet marketing, καθώς και η διερεύνηση του βέλτιστου τρόπου προώθησης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μέσω διαδικτύου. Αρχικά γίνεται αναφορα σε βασικές έννοιες που αφορούν στο διαδυκτιακό μάρκετινγκ και τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Έπειτα αφού κατηγοριοποιηθούν οι τεχνικές ανάλογα με τη λειτουργία τους παρατίθενται και αναλύονται μια πρός μια ως πρός το σκοπό, τα χαρακτηριστικά τους, και τις δυνατότητες τους. Στο τελικό στάδιο οδηγούμαστε στην εξαγωγή συμπερασμάτων, προκειμένου να απαντηθεί ο ερευνητικός στόχος.