Τεχνικές ανάπτυξης και προβολής ηλεκτρονικού καταστήματος

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Τεχνικές ανάπτυξης και προβολής ηλεκτρονικού καταστήματος

Κατσουλάκη, Ράνια

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2013

2013


Το θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι το internet marketing και πιο συγκεκριμένα οι τεχνικές ανάπτυξης και προβολής ηλεκτρονικών καταστημάτων και πως αυτές εφαρμόζονται προκειμένου να συμβάλλουν στην προώθηση μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης στο διαδύκτιο. Ο ερευνητικός στόχος είναι η παρουσίαση των νέων δεδομένων στο πεδίο του ηλεκτρονικού εμπορίου και των ψηφιακών καταστημάτων μέσω της παρουσίασης σύγχρονων τεχνικών internet marketing, καθώς και η διερεύνηση του βέλτιστου τρόπου προώθησης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μέσω διαδικτύου. Αρχικά γίνεται αναφορα σε βασικές έννοιες που αφορούν στο διαδυκτιακό μάρκετινγκ και τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Έπειτα αφού κατηγοριοποιηθούν οι τεχνικές ανάλογα με τη λειτουργία τους παρατίθενται και αναλύονται μια πρός μια ως πρός το σκοπό, τα χαρακτηριστικά τους, και τις δυνατότητες τους. Στο τελικό στάδιο οδηγούμαστε στην εξαγωγή συμπερασμάτων, προκειμένου να απαντηθεί ο ερευνητικός στόχος.

Η > Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Ηλεκτρονικές συναλλαγές

Greek

Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)