Τεχνικές ανάπτυξης και προβολής ηλεκτρονικού καταστήματος

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Τεχνικές ανάπτυξης και προβολής ηλεκτρονικού καταστήματος

Κατσουλάκη, Ράνια

Το θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι το internet marketing και πιο συγκεκριμένα οι τεχνικές ανάπτυξης και προβολής ηλεκτρονικών καταστημάτων και πως αυτές εφαρμόζονται προκειμένου να συμβάλλουν στην προώθηση μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης στο διαδύκτιο. Ο ερευνητικός στόχος είναι η παρουσίαση των νέων δεδομένων στο πεδίο του ηλεκτρονικού εμπορίου και των ψηφιακών καταστημάτων μέσω της παρουσίασης σύγχρονων τεχνικών internet marketing, καθώς και η διερεύνηση του βέλτιστου τρόπου προώθησης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μέσω διαδικτύου. Αρχικά γίνεται αναφορα σε βασικές έννοιες που αφορούν στο διαδυκτιακό μάρκετινγκ και τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Έπειτα αφού κατηγοριοποιηθούν οι τεχνικές ανάλογα με τη λειτουργία τους παρατίθενται και αναλύονται μια πρός μια ως πρός το σκοπό, τα χαρακτηριστικά τους, και τις δυνατότητες τους. Στο τελικό στάδιο οδηγούμαστε στην εξαγωγή συμπερασμάτων, προκειμένου να απαντηθεί ο ερευνητικός στόχος.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Ηλεκτρονικές συναλλαγές

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.