Διαφήμιση στο διαδίκτυο e-marketing

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Διαφήμιση στο διαδίκτυο e-marketing

Κοχλιαρίδης, Παύλος

Η τεχνολογία τροφίμων είναι η εφαρμογή όλων των τεχνικών για την μεταποίηση όλων εκείνων των τροφών και διατροφικών υλικών σε ασφαλή ,νόστιμα, ποιοτικά, θρεπτικά και ελκυστικά προϊόντα διατροφής .Οι επιταγές των νέων καιρών και η αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας αναγκάζει την όποια επιχείρηση ασχολείται με τον κλάδο της παράγωγης και μεταποίησης τροφίμων να ακλουθεί τεχνικές προώθησης προϊόντων οι οποίες να είναι συμβατές με την εποχή. Το διαδίκτυο μας έχει κατακλύσει με τον τεράστιο όγκο πληροφοριών που μας παρέχει και ταυτόχρονα ενημερώνει τον καταναλωτή πολύπλευρα και αρκετά πιο ολοκληρωμένα σε σχέση με άλλες μεθόδους διαφήμισης πέρα από την διαδικτυακή . Η πτυχιακή εργασία μου κινήθηκε πάνω σε αυτό το πλαίσιο το οποίο και θεωρώ σύγχρονο, ενδιαφέρων και άξιο για επιπλέον έρευνα. Είμαι πεπεισμένος ότι τα θέματα που θίγονται θα κινήσουν το ενδιαφέρον του αναγνώστη και θα δημιουργήσουν συνθήκες για επιπλέον έρευνα και μια πιο αναλυτική οπτική στο λιγότερο προσδιορισμένο και αναλυμένο κομμάτι , του κλάδου της εμπορίας και ποιοτικού έλεγχου των αγροτικών προϊόντων, αυτό της διαδικτυακής διαφήμισης. Η εργασία χωρίζεται σε έξι επιμέρους κεφάλαια τα οποία θίγουν πολύπλευρα το e-marketing στα πλαίσια του κλάδου της τεχνολογίας τροφίμων. Ξεκινώντας από το γενικό οδεύουμε προς το ειδικό στα του διαδικτύου με μια αναφορά στη ανάπτυξη του διαδικτύου στην Ελλάδα, στην συνεχεία αναφερόμαστε στην διαφήμιση και στις μηχανές αναζήτησης και το πώς μπορούν να φάνουν χρήσιμες αμφίπλευρα και στον παράγωγο και στον καταναλωτή ,συνεχίζουμε με το marketing και καταλήγουμε στα διαδικτυακά καταστήματα. Η εργασία αυτή με βοήθησε στην κατανόηση της σύγχρονης επιχειρηματικότητας και της σύνδεσης αυτής με τον κλάδο της τεχνολογίας τροφίμων.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διαφήμιση
Ηλεκτρονικό επιχειρείν

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.