Η επίδραση της διαφήμισης στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των παιδιών

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2007 (EN)
Η επίδραση της διαφήμισης στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των παιδιών

Μουρουζίδου, Ντιάνα

Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να περιγράψει τη λειτουργία της διαφήμισης, τα είδη της και την επίδραση που έχει στη συμπεριφορά και το χαρακτήρα των παιδιών στη σύγχρονη εποχή. Συνοψίζοντας την έρευνα σχετικά με την επίδραση της διαφήμισης στο παιδί , κρίνεται αναγκαίο να εκτεθούν ορισμένα συμπεράσματα και διαπιστώσεις . Τα διαφημιστικά μηνύματα που προβάλλονται μέσα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στο σύνολό τους , έχουν τεράστια ισχύ στη διαμόρφωση της προσωπικότητας και κατ ’επέκταση στην συμπεριφορά του ευρύτερου κοινού στο οποίο απευθύνονται. Ιδιαίτερη μνεία οφείλεται να γίνει στην απήχηση που έχουν στα παιδιά , λόγω της ιδιαιτερότητας της ψυχολογίας και του χαρακτήρα τους. Παρόλο που ο θεσμικός ρόλος της διαφήμισης είναι να καλύπτει τις ανάγκες και απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας για ενημέρωση και πληροφόρηση σε έναν κόσμο που εξελίσσεται ραγδαία σε όλους τους τομείς δράσης του νέου ανθρώπου , στην πράξη ο ρόλος αυτός αποτελεί ζητούμενο.

Thesis
NonPeerReviewed

Προσωπικότητα
Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)