Η επίδραση της διαφήμισης στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των παιδιών

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η επίδραση της διαφήμισης στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των παιδιών

Μουρουζίδου, Ντιάνα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2007

2007


Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να περιγράψει τη λειτουργία της διαφήμισης, τα είδη της και την επίδραση που έχει στη συμπεριφορά και το χαρακτήρα των παιδιών στη σύγχρονη εποχή. Συνοψίζοντας την έρευνα σχετικά με την επίδραση της διαφήμισης στο παιδί , κρίνεται αναγκαίο να εκτεθούν ορισμένα συμπεράσματα και διαπιστώσεις . Τα διαφημιστικά μηνύματα που προβάλλονται μέσα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στο σύνολό τους , έχουν τεράστια ισχύ στη διαμόρφωση της προσωπικότητας και κατ ’επέκταση στην συμπεριφορά του ευρύτερου κοινού στο οποίο απευθύνονται. Ιδιαίτερη μνεία οφείλεται να γίνει στην απήχηση που έχουν στα παιδιά , λόγω της ιδιαιτερότητας της ψυχολογίας και του χαρακτήρα τους. Παρόλο που ο θεσμικός ρόλος της διαφήμισης είναι να καλύπτει τις ανάγκες και απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας για ενημέρωση και πληροφόρηση σε έναν κόσμο που εξελίσσεται ραγδαία σε όλους τους τομείς δράσης του νέου ανθρώπου , στην πράξη ο ρόλος αυτός αποτελεί ζητούμενο.

Π > Προσωπικότητα
Δ > Διαφήμιση

Προσωπικότητα
Διαφήμιση

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)