Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να περιγράψει τη λειτουργία της διαφήμισης, τα είδη της και την επίδραση που έχει στη συμπεριφορά και το χαρακτήρα των παιδιών στη σύγχρονη εποχή. Συνοψίζοντας την έρευνα σχετικά με την επίδραση της διαφήμισης στο παιδί , κρίνεται αναγκαίο να εκτεθούν ορισμένα συμπεράσματα και διαπιστώσεις .
Τα διαφημιστικά μηνύματα που προβάλλονται μέσα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στο σύνολό τους , έχουν τεράστια ισχύ στη διαμόρφωση της προσωπικότητας και κατ ’επέκταση στην συμπεριφορά του ευρύτερου κοινού στο οποίο απευθύνονται. Ιδιαίτερη μνεία οφείλεται να γίνει στην απήχηση που έχουν στα παιδιά , λόγω της ιδιαιτερότητας της ψυχολογίας και του χαρακτήρα τους. Παρόλο που ο θεσμικός ρόλος της διαφήμισης είναι να καλύπτει τις ανάγκες και απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας για ενημέρωση και πληροφόρηση σε έναν κόσμο που εξελίσσεται ραγδαία σε όλους τους τομείς δράσης του νέου ανθρώπου , στην πράξη ο ρόλος αυτός αποτελεί ζητούμενο.
Π > Προσωπικότητα
Δ > Διαφήμιση
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Προσωπικότητα
Διαφήμιση
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)