Η διοίκηση ολικής ποιότητας στον τουρισμό

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2008 (EL)
Η διοίκηση ολικής ποιότητας στον τουρισμό

Μπάμπου, Χιονία

Αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι η εφαρμογή της ολικής ποιότητας στον τουρισμό. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας δεν είναι κάποιο σύστημα σταθερό και αμετάβλητο. Εξελίσσεται συνεχώς και διαφοροποιείται ανάλογα με το είδος, την οργάνωση και τους στόχους της επιχείρησης. Έτσι δημιουργήθηκαν σταδιακά τα ISO 10011 1990. ISO 9000 1994. ISO 9001 1994, ISO 9002 1994. ISO 9003 1994. ISO 9004 1994. ISO 10013 1995. ISO 9001 2000. ISO 14000 κλπ. Η λειτουργία μιας επιχείρησης με βάση ένα ISO όχι μόνο στηρίζει την αποτελεσματικότερη ανάπτυξη της. αλλά και αποδεικνύει στον καταναλωτή -στόχο την ποιότητα των προσφερόμενων προϊόντων ή των υπηρεσιών της. Έτσι μετατρέπεται και σε ένα διαφημιστικό εργαλείο. Πως μπορεί, να καλύψει ένα ISO τις παρεχόμενες από μια τουριστική επιχείρηση υπηρεσίες; Μια τουριστική επιχείρηση είναι, βεβαία. κι αυτή μια επιχείρηση, άρα η λειτουργία της ακολουθεί τις γενικές διαδικασίες των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών. Αλλά αυτό δεν αρκεί. Ο πελάτης -καταναλωτής έχει μία ιδιαίτερη, προσωπική σχέση με τη τουριστική επιχείρηση; περιμένει από αυτήν όλα όσα χρειάζεται για να «περάσει καλά». Κάθε άνθρωπος όμως έχει τις δικές του ανάγκες και προτιμήσεις -πως θα ανταποκριθεί σε αυτές η επιχείρηση; Το κλειδί της ποιότητας βρίσκεται στο «front desk», δηλαδή στην επαφή της τουριστικής επιχείρησης με τον πελάτη. Όλα κρίνονται σε αυτή την επικοινωνία. Η πιο τέλεια οργάνωση, η μεγαλύτερη πολυτέλεια, οι καλύτερες υποδομές δεν μπορούν να αντικαταστήσουν ένα χαμόγελο, μια χειραψία, μια ειλικρινή συγνώμη για μια άτυχη στιγμή. Σε μία χώρα σαν την Ελλάδα, στην οποία ο τουρισμός αποτελεί μια από τις πιο βασικές για την οικονομία δραστηριότητες, η εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας πρέπει να θεωρείται ως αφετηρία για την ανάπτυξή του. Ο ήλιος, η θάλασσα και τα μνημεία του πολιτισμού μας δεν αρκούν για να προσελκύσουν τον σύγχρονο επισκέπτη και κυρίως δεν αρκούν για να τον πείσουν να έρθει ξανά.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουρισμός
Ολική ποιότητα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.