Πρόγραμμα διαφήμισης

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2005 (EN)
Πρόγραμμα διαφήμισης

Δημητριάδη, Παρασκευή

Η διαφήμιση είναι τόσο παλιά όσο και ο ανθρώπινος πολιτισμός και χρησιμοποιείται εδώ και αιώνες ως μέσο επικοινωνίας της ανάγκης για αγορά και πώληση αγαθών. Χρησιμοποιήθηκε ακόμη και για το δουλεμπόριο στα αρχαία χρόνια. Η διαφήμιση αντικατοπτρίζει πάντα τα σημεία των καιρών και κατά συνέπεια πρόκειται για μία διαρκώς μεταβαλλόμενη διεργασία που αντιπροσωπεύει νέα προϊόντα, υπηρεσίες, προσφορά, και ζήτηση, σε συνδιασμό πάντα με τα νέα μέσα και τις τεχνικές επικοινωνίας που υποβοηθούν τις δραστηριότητες της ανταλλαγής. Η διαφήμιση τείνει να αντιπροσωπεύει την οικονομική πρόοδο μιας κοινωνίας και, με αυτή την έννοια, κυμαίνεται από τις περίπλοκες καταστάσεις που επικρατούν στον κόσμο των βιομηχανικών χωρών μέχρι τους νέους τρόπους ζωής των αναπτυσσόμενων εθνών. Η ευημερία μιας χώρας φαίνεται από την έκταση της διαφήμισης

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2005


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)