This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Πρόγραμμα διαφήμισης

Δημητριάδη, Παρασκευή

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2005

2005


Η διαφήμιση είναι τόσο παλιά όσο και ο ανθρώπινος πολιτισμός και χρησιμοποιείται εδώ και αιώνες ως μέσο επικοινωνίας της ανάγκης για αγορά και πώληση αγαθών. Χρησιμοποιήθηκε ακόμη και για το δουλεμπόριο στα αρχαία χρόνια. Η διαφήμιση αντικατοπτρίζει πάντα τα σημεία των καιρών και κατά συνέπεια πρόκειται για μία διαρκώς μεταβαλλόμενη διεργασία που αντιπροσωπεύει νέα προϊόντα, υπηρεσίες, προσφορά, και ζήτηση, σε συνδιασμό πάντα με τα νέα μέσα και τις τεχνικές επικοινωνίας που υποβοηθούν τις δραστηριότητες της ανταλλαγής. Η διαφήμιση τείνει να αντιπροσωπεύει την οικονομική πρόοδο μιας κοινωνίας και, με αυτή την έννοια, κυμαίνεται από τις περίπλοκες καταστάσεις που επικρατούν στον κόσμο των βιομηχανικών χωρών μέχρι τους νέους τρόπους ζωής των αναπτυσσόμενων εθνών. Η ευημερία μιας χώρας φαίνεται από την έκταση της διαφήμισης

Δ > Διαφήμιση

Διαφήμιση

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)