Κατασκευή ασύγχρονου τροφασικού κινητήρα

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2003 (EN)
Κατασκευή ασύγχρονου τροφασικού κινητήρα

Ραϋμόνδος, Κωνσταντίνος
Σαρουσαββίδης, Μιχαήλ

Οι επαγωγικοί κινητήρες ονομάζονται και ασύγχρονοι γιατί δεν κινούνται με σύγχρονη ταχύτητα περιστροφής όπως οι σύγχρονοι κινητήρες. Τα 2/3 της παγκόσμιας παραγωγής ηλεκτρικών μηχανών είναι ασύγχρονες μηχανές. Η ασύγχρονη μηχανή χρησιμοποιείται ως επί το πλείστον σαν κινητήρας αλλά κάθε κινητήρας που είναι συνδεδεμένος σε δίκτυο μπορεί να μετατραπεί αυτόματα σε ασύγχρονη γεννήτρια εάν η ροπή φορτίου του κινητήρα αντικατασταθεί με κινούσα ροπή. Οι ασύγχρονοι τριφασικοί κινητήρες υποδιαιρούνται σε δύο κύριες κατηγορίες, τους κινητήρες με βραχυκυκλωμένο δρομέα και τους κινητήρες με δακτυλιοφόρο δρομέα. Οι ασύγχρονοι κινητήρες είναι κινητήρες γενικής χρήσης και χρησιμοποιούνται σε κάθε περίπτωση που δεν υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις, δηλαδή όπου δεν απαιτείται σταθερός αριθμός στροφών και είναι επιτρεπτή σε μεταβολές του φορτίου μικρή αυξομείωση του αριθμού των στροφών. Οι κινητήρες αυτοί και ιδίως οι κινητήρες βραχυκυκλωμένου δρομέα επιβλήθηκαν των άλλων τύπων κινητήρων, διότι είναι πολύ απλοί στην κατασκευή τους και συνεπώς οικονομικοί, εύκολοι στη συντήρηση, ασφαλείς στη λειτουργία και έχουν καλό βαθμό απόδοσης. Οι μεγαλύτεροι ασύγχρονοι κινητήρες χρησιμοποιούνται στους μετατροπείς συχνότητας 16 2/3 Hz - 50 Ηζ (εώς 50 MW)mi κατά περίπτωση στην κίνηση αντλιών και συμπιεστών.

Thesis
NonPeerReviewed

Κινητήρες

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2003


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)