This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μίγμα μάρκετινγκ

Καπουσούζη, Βάγια

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2004

2004


Το σύγγραμμα αυτό περιλαμβάνει πληροφορίες για το Μίγμα Μάρκετινγκ. Το Μάρκετινγκ σήμερα αποτελεί μια συστηματική διαδικασία στα πλαίσια της επιχείρησης που κατευθύνει όλες τις ενέργειες της στον πελάτη. Η φιλοσοφία της επιχείρησης που αποδέχεται το Μάρκετινγκ είναι ότι το κέρδος επιτυγχάνεται μέσα από την ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη και κατ’ επέκταση των αντικειμενικών στόχων της. Η εφαρμογή αυτής της φιλοσοφίας στην πράξη επιτυγχάνεται με το Μίγμα Μάρκετινγκ. Αντικειμενικός σκοπός του συγγράμματος αυτού είναι να μεταδώσει στον αναγνώστη τη χρησιμότητα του μίγματος μάρκετινγκ αναλύοντας τα τέσσερα στοιχεία που το αποτελούν. Μίγμα Μάρκετινγκ είναι ο κατάλληλος συνδυασμός σε κάθε συγκεκριμένη περίπτωση των τεσσάρων στοιχείων μάρκετινγκ μιας επιχείρησης. Το Μίγμα μάρκετινγκ είναι γνωστό και σαν 4P’S από τα αρχικά των στοιχείων που το αποτελούν στην Αγγλική γλώσσα, περιλαμβάνει: 1. Το προϊόν - product, 2. Την τιμή-price, 3. Τον τόπο-place, 4. Την προώθηση-promotion. Τα στοιχεία αυτά του μίγματος είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους και αλληλεξαρτώνται.

Μ > Μάρκετινγκ
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ

Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)