This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2004 (EN)
Διοίκηση πωλήσεων

Μικρού, Πηνελόπη
Ηλιοπούλου, Ασημίνα

Μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις είναι πώς να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν βιώσιμες δραστηριότητες μέσα σε μια αγορά και ένα επιχειρηματικό περιβάλλον που μεταβάλλονται γρήγορα. Μια από τις λειτουργίες της επιχείρησης είναι αυτή των πωλήσεων, καθώς αποτελεί το συνδετικό κρίκο μεταξύ επιχείρησης και αγοράς, επηρεάζει άμεσα τόσο τα έσοδα όσο και το κόστος της επιχείρησης, παίζει καταλυτικό ρόλο στην υλοποίηση της επιχειρησιακής στρατηγικής και συνδέεται άμεσα με την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Η οργάνωση μιας επιχείρησης απαρτίζεται από τις δομές, τις πολιτικές και τη φιλοσοφία της επιχείρησης. Αυτά τα τρία στοιχεία μπορεί να αρχίσουν να δυσλειτουργούν μέσα σε ένα γρήγορα μεταβαλλόμενο επιχειρησιακό περιβάλλον. Ενώ οι δομές και οι πολιτικές μπορούν να αλλάξουν, η φιλοσοφία της επιχείρησης είναι πολύ δύσκολο να αλλάξει. Όμως η αλλαγή της φιλοσοφίας της επιχείρησης συχνά είναι το κλειδί για την επιτυχή υλοποίηση μιας καινούργιας στρατηγικής. Μπαίνοντας σε μια οποιαδήποτε επιχείρηση το πρώτο πράγμα που σου κάνει εντύπωση είναι η φιλοσοφία της, δηλαδή ο τρόπος ένδυσης των υπαλλήλων της, ο τρόπος συνομιλίας τους, ακόμη και ο τρόπος με τον οποίο είναι διατεταγμένα τα γραφεία τους. Ακόμη και οι επιχειρήσεις που σκέφτονται κάπως σοβαρά να δημιουργήσουν μια φιλοσοφία, μπορούν να αποκτήσουν μια ισχυρή φιλοσοφία.

Thesis
NonPeerReviewed

Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2004


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)