This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διοίκηση πωλήσεων

Μικρού, Πηνελόπη
Ηλιοπούλου, Ασημίνα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2004

2004


Μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις είναι πώς να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν βιώσιμες δραστηριότητες μέσα σε μια αγορά και ένα επιχειρηματικό περιβάλλον που μεταβάλλονται γρήγορα. Μια από τις λειτουργίες της επιχείρησης είναι αυτή των πωλήσεων, καθώς αποτελεί το συνδετικό κρίκο μεταξύ επιχείρησης και αγοράς, επηρεάζει άμεσα τόσο τα έσοδα όσο και το κόστος της επιχείρησης, παίζει καταλυτικό ρόλο στην υλοποίηση της επιχειρησιακής στρατηγικής και συνδέεται άμεσα με την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Η οργάνωση μιας επιχείρησης απαρτίζεται από τις δομές, τις πολιτικές και τη φιλοσοφία της επιχείρησης. Αυτά τα τρία στοιχεία μπορεί να αρχίσουν να δυσλειτουργούν μέσα σε ένα γρήγορα μεταβαλλόμενο επιχειρησιακό περιβάλλον. Ενώ οι δομές και οι πολιτικές μπορούν να αλλάξουν, η φιλοσοφία της επιχείρησης είναι πολύ δύσκολο να αλλάξει. Όμως η αλλαγή της φιλοσοφίας της επιχείρησης συχνά είναι το κλειδί για την επιτυχή υλοποίηση μιας καινούργιας στρατηγικής. Μπαίνοντας σε μια οποιαδήποτε επιχείρηση το πρώτο πράγμα που σου κάνει εντύπωση είναι η φιλοσοφία της, δηλαδή ο τρόπος ένδυσης των υπαλλήλων της, ο τρόπος συνομιλίας τους, ακόμη και ο τρόπος με τον οποίο είναι διατεταγμένα τα γραφεία τους. Ακόμη και οι επιχειρήσεις που σκέφτονται κάπως σοβαρά να δημιουργήσουν μια φιλοσοφία, μπορούν να αποκτήσουν μια ισχυρή φιλοσοφία.

Π > Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός

Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)