Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διοίκηση πωλήσεων

Μικρού, Πηνελόπη
Ηλιοπούλου, Ασημίνα

Thesis
NonPeerReviewed

2004


Μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις είναι πώς να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν βιώσιμες δραστηριότητες μέσα σε μια αγορά και ένα επιχειρηματικό περιβάλλον που μεταβάλλονται γρήγορα. Μια από τις λειτουργίες της επιχείρησης είναι αυτή των πωλήσεων, καθώς αποτελεί το συνδετικό κρίκο μεταξύ επιχείρησης και αγοράς, επηρεάζει άμεσα τόσο τα έσοδα όσο και το κόστος της επιχείρησης, παίζει καταλυτικό ρόλο στην υλοποίηση της επιχειρησιακής στρατηγικής και συνδέεται άμεσα με την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Η οργάνωση μιας επιχείρησης απαρτίζεται από τις δομές, τις πολιτικές και τη φιλοσοφία της επιχείρησης. Αυτά τα τρία στοιχεία μπορεί να αρχίσουν να δυσλειτουργούν μέσα σε ένα γρήγορα μεταβαλλόμενο επιχειρησιακό περιβάλλον. Ενώ οι δομές και οι πολιτικές μπορούν να αλλάξουν, η φιλοσοφία της επιχείρησης είναι πολύ δύσκολο να αλλάξει. Όμως η αλλαγή της φιλοσοφίας της επιχείρησης συχνά είναι το κλειδί για την επιτυχή υλοποίηση μιας καινούργιας στρατηγικής. Μπαίνοντας σε μια οποιαδήποτε επιχείρηση το πρώτο πράγμα που σου κάνει εντύπωση είναι η φιλοσοφία της, δηλαδή ο τρόπος ένδυσης των υπαλλήλων της, ο τρόπος συνομιλίας τους, ακόμη και ο τρόπος με τον οποίο είναι διατεταγμένα τα γραφεία τους. Ακόμη και οι επιχειρήσεις που σκέφτονται κάπως σοβαρά να δημιουργήσουν μια φιλοσοφία, μπορούν να αποκτήσουν μια ισχυρή φιλοσοφία.

Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.