Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2004 (EL)
Προώθηση πωλήσεων

Γιακουμή, Ελπίδα

Ύστερα από τρία χρόνια φοίτησης στο Τ.Ε.Ι. Κοζάνης και την εξάμηνη πρακτική μου σε λογιστικό γραφείο , η σύνταξη αυτού του συγγράμματος αυτού αποτελεί το τελευταίο απαραίτητο στάδιο για την απόκτηση του πτυχίου μου. Το θέμα μου προώθηση των πωλήσεων αφορά μια από της πιο βασικές λειτουργίες του Μάρκετινγκ, την οποία προσπάθησα να προσεγγίσω από όλες τις πλευρές για να δώσω μια ολοκληρωμένη εικόνα στον αναγνώστη. Το σύγγραμμα διαιρείτε σε τρία μέρη. Το πρώτο αναφέρεται στην έννοια , τους σκοπούς και στις δαπάνες προώθησης. Στο δεύτερο μέρος που αποτελείτε από πέντε κεφαλαία εξετάζονται οι μέθοδοι προώθησης των πωλήσεων , διαφήμιση , προσωπική πώληση , δημόσιες σχέσεις, ειδικά προγράμματα προώθησης καθώς και ο τρόπος με τον οποίο επιλέγονται. Στο τρίτο μέρος γίνετε μια μικρή αναφορά στο διεθνές Μάρκετινγκ και ειδικότερα στην προώθηση προϊόντων στο εξωτερικό. Στο τέλος του συγγράμματος δίνεται η βιβλιογραφία την οποία συμβουλεύτηκα. Θα ήταν μεγάλη παράληψη εκ μέρους μου αν κλείνοντας αυτό το μικρό πρόλογο δεν ανέφερα την σημαντική υποστήριξη της οικογένειας μου για την ολοκλήρωση των σπουδών μου σε πρώτο μέρος.

Thesis
NonPeerReviewed

Προώθηση πωλήσεων

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2004


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.