Διαχείριση ολικής ποιότητας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2002 (EL)
Διαχείριση ολικής ποιότητας

Τζιάτζιος, Αργύριος
Γαγάκας, Δημήτριος

Τα περισσότερα Διοικητικά Στελέχη κατανοούν, ότι η Διαχείριση Ολικής Ποιότητας απαιτεί οι επιχειρήσεις να υποβληθούν σε ουσιώδη μεταμόρφωση ή αλλαγή πορείας, ώστε να μη λειτουργούν σύμφωνα με τα καθιερωμένα σχήματα. Πολλοί κατανοούν, ότι αφού μεταπηδήσουν στη Διαχείριση Ολικής Ποιότητας, οι επιχειρήσεις έχουν διαφορετικό στυλ διοίκησης, εστιάζουν περισσότερο σε βελτιώσεις διεργασιών, παράγουν υψηλότερης ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες σε χαμηλότερο κόστος, ικανοποιούν τους πελάτες τους, είναι πιο καινοτόμες και κερδίζουν συνεχώς μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς. Εν τούτοις, ορισμένα Διοικητικά Στελέχη δεν καταλαβαίνουν ακριβώς τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλλάζουν από αυτό που ήταν πριν από την εφαρμογή της Διαχείρισης Ολικής Ποιότητας. Δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι υπάρχει μια συνέχεια και συνέπεια μεταξύ τεσσάρων σταδίων, μέσα από τα οποία περνούν αυτή την αλλαγή. Γνωρίζουν ότι η Διαχείριση Ολικής Ποιότητας είναι ένα ταξίδι, αλλά οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν τους σταθμούς αυτού του ταξιδιού. Η μη κατανόηση των τεσσάρων σταδίων της Διαχείρισης της Ολικής Ποιότητας φέρνει τα διοικητικά Στελέχη σε μια πολύ δυσάρεστη θέση. Αν δεν καταλαβαίνουν πού βρίσκεται η εταιρία τους σε σχέση με τα τέσσερα αυτά στάδια, δεν θα επιτύχουν να οδηγήσουν την εταιρία τους στο επόμενο στάδιο. Αυτή η έλλειψη κατανόησης δεν περιορίζεται μόνο στα Διοικητικά Στελέχη. Πολλοί σύμβουλοι δεν γνωρίζουν τα στάδια της Διαχείρισης Ολικής Ποιότητας και αυτό έχει σαν συνέπεια να μην καθοδηγούν σωστά τους πελάτες τους. Αυτό που παρουσιάζεται σε αυτό το βιβλίο δει είναι ο καλύτερος τρόπος για να πραγματοποιηθεί η μετάβαση στη Διαχείριση Ολικής Ποιότητας. Είναι μια άποψη της παρούσας κατάστασης και αν θέλετε της γνώσης, που επικρατεί, η οποία επεκτείνεται και βελτιώνεται με ταχύ ρυθμό.

Thesis
NonPeerReviewed

Ολική ποιότητα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2002


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.