Δημιουργία προϊόντος στη διεθνή αγορά

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2004 (EN)
Δημιουργία προϊόντος στη διεθνή αγορά

Κερασιώτη, Ευθαλία

Είναι δύσκολο να επιτευχθεί η ιδανική εικόνα ενός παγκόσμιου προϊόντος, το οποίο πρέπει να παρουσιάζει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά σε όλες τις χώρες. Στην περίπτωση των προϊόντων εκείνων όπου τα αισθητικά στοιχεία είναι πλέον σημαντικά όπως στα τρόφιμα και ποτά, καλλυντικά και αρώματα η αντίδραση στις ευωδιές και τα αρώματα καθώς και στην οπτική εμφάνιση ενός προϊόντος, ποικίλουν σημαντικά από χώρα σε χώρα. Ωστόσο η καταλληλότητα των προϊόντων πιθανόν και να ποικίλει λόγω των περιβαλλοντικών παραγόντων, τέτοιων όπως η θερμοκρασία, ο τόπος διαμονής ή ακόμα και το πλαίσιο χρησιμοποίησης αυτών. Η έρευνα ωστόσο αναφορικά με την ανταπόκριση της τυχαίνουν τα προϊόντα σε διεθνές επίπεδο απαιτεί τη διασφάλιση της παρουσίας του κάθε προϊόντος στο σωστό πλαίσιο καθώς και το ότι διάφοροι τύποι μέτρησης είναι συγκρίσιμοι.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2004


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)