Είναι δύσκολο να επιτευχθεί η ιδανική εικόνα ενός παγκόσμιου προϊόντος, το οποίο πρέπει να παρουσιάζει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά σε όλες τις χώρες. Στην περίπτωση των προϊόντων εκείνων όπου τα αισθητικά στοιχεία είναι πλέον σημαντικά όπως στα τρόφιμα και ποτά, καλλυντικά και αρώματα η αντίδραση στις ευωδιές και τα αρώματα καθώς και στην οπτική εμφάνιση ενός προϊόντος, ποικίλουν σημαντικά από χώρα σε χώρα. Ωστόσο η καταλληλότητα των προϊόντων πιθανόν και να ποικίλει λόγω των περιβαλλοντικών παραγόντων, τέτοιων όπως η θερμοκρασία, ο τόπος διαμονής ή ακόμα και το πλαίσιο χρησιμοποίησης αυτών. Η έρευνα ωστόσο αναφορικά με την ανταπόκριση της τυχαίνουν τα προϊόντα σε διεθνές επίπεδο απαιτεί τη διασφάλιση της παρουσίας του κάθε προϊόντος στο σωστό πλαίσιο καθώς και το ότι διάφοροι τύποι μέτρησης είναι συγκρίσιμοι.