Δημιουργία προϊόντος στη διεθνή αγορά

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Δημιουργία προϊόντος στη διεθνή αγορά

Κερασιώτη, Ευθαλία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2004

2004


Είναι δύσκολο να επιτευχθεί η ιδανική εικόνα ενός παγκόσμιου προϊόντος, το οποίο πρέπει να παρουσιάζει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά σε όλες τις χώρες. Στην περίπτωση των προϊόντων εκείνων όπου τα αισθητικά στοιχεία είναι πλέον σημαντικά όπως στα τρόφιμα και ποτά, καλλυντικά και αρώματα η αντίδραση στις ευωδιές και τα αρώματα καθώς και στην οπτική εμφάνιση ενός προϊόντος, ποικίλουν σημαντικά από χώρα σε χώρα. Ωστόσο η καταλληλότητα των προϊόντων πιθανόν και να ποικίλει λόγω των περιβαλλοντικών παραγόντων, τέτοιων όπως η θερμοκρασία, ο τόπος διαμονής ή ακόμα και το πλαίσιο χρησιμοποίησης αυτών. Η έρευνα ωστόσο αναφορικά με την ανταπόκριση της τυχαίνουν τα προϊόντα σε διεθνές επίπεδο απαιτεί τη διασφάλιση της παρουσίας του κάθε προϊόντος στο σωστό πλαίσιο καθώς και το ότι διάφοροι τύποι μέτρησης είναι συγκρίσιμοι.


Προϊόντα - Μάρκετινγκ

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.