Η χρήση της YouTube στην προεκλογική εκστρατεία του 2008 στην Αμερική

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2010 (EL)
Η χρήση της YouTube στην προεκλογική εκστρατεία του 2008 στην Αμερική

Βασιλειάδης, Αλέξιος

Στο παρακάτω πόνημα ερευνάται η «Χρήση της Youtube στην προεκλογική εκστρατεία του 2008 στην Αμερική». Το θέμα αυτό εξετάζει και αναλύει, κυρίως, το πώς χρησιμοποιήθηκε η ιστοσελίδα Youtube, από τους Αμερικανούς υποψηφίους πολιτικούς. Αρχικά, εξετάζεται η σχέση της πολιτικής με το διαδίκτυο, κάνοντας μια αναδρομή στις προηγούμενες Αμερικανικές εκλογές. Σ’ αυτές παρουσιάζονται κάποια γεγονότα, που διαδραματίστηκαν μέσω της Youtube, και συντέλεσαν στην μεγάλη ανάπτυξη αυτού του μέσου, μέσα σε λίγα χρόνια, ως ένα νέο εργαλείο πολιτικής επικοινωνίας. Στη συνέχεια, απαντάω στο βασικό ερώτημα της μελέτης, δηλαδή το πώς και το γιατί χρησιμοποιείται η Youtube από τους Αμερικανούς υποψηφίους. Η προσπάθεια αυτή στηρίζεται τόσο σε έρευνες που πραγματοποίησα στα δύο προφίλ των επικρατέστερων Αμερικανών υποψηφίων, Μπάρακ Ομπάμα και Τζόν Μακεϊν, όσο και σε υπάρχουσα βιβλιογραφία. Έχοντας μελετήσει τις ομοιότητες και τις διαφορές των δύο προφίλ, παρουσιάζονται οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν για την προσέλκυση μεγαλύτερης μάζας ψηφοφόρων.

Thesis
NonPeerReviewed

Επικοινωνία
Διαδίκτυο (Internet)
Πολιτική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2010


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.