Το εμπόριο ως μορφή μάρκετινγκ

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Το εμπόριο ως μορφή μάρκετινγκ

Σιώκης, Γρηγόριος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2013

2013


Η παρούσα διπλωματική εργασία «Το εμπόριο ως μορφή μάρκετινγκ» προδιαθέτει από μόνος του για την αναφορά στη δύναμη των πωλήσεων γιατί οι ικανοποιημένοι πελάτες αποτελούν πάντα το μοναδικό στοιχείο που διασφαλίζει τη μακροπρόθεσμη επιβίωση και ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Η εργασία αυτή χωρίζεται σε τρία μέρη. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στα είδη του εμπορίου αναλύει τα χαρακτηριστικά τους, και διαχωρίζει τις λειτουργίες τους. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μία σύντομη αναφορά στις λειτουργίες του μάρκετινγκ και στις μεταβλητές που απαρτίζουν το μίγμα του μάρκετινγκ. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος ακολουθεί ανάλυση των λειτουργιών των πωλήσεων που συνδέεται με όλες τις επιχειρησιακές λειτουργίες έχοντας ως βάση την εκάστοτε στρατηγική της εταιρίας. Το εμπόριο παραμένει ένας από τους σημαντικότερους τομείς της ελληνικής οικονομίας ο οποίος συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της απασχόλησης στην Ελλάδα. Ένας από τους συντομότερους ορισμούς του μάρκετινγκ είναι: «η ικανοποίηση αναγκών με επικερδή τρόπο». Η έννοια του μάρκετινγκ τις περισσότερες φορές είναι μια ασαφής ιδέα για αρκετές επιχειρήσεις κυρίως μικρού και μεσαίου μεγέθους. Συνήθως το κόστος της εφαρμογής και της εντάξης του μάρκετινγκ στις καθημερινές λειτουργίες μιας επιχείρησης θεωρείται μεγάλο. Αυτό που δε γίνεται άμεσα κατανοητό είναι ότι το φαινομενικά αυτό μεγάλο κόστος ενός καλά σχεδιασμένου μίγματος μάρκετινγκ, θα επιτύγχανε κερδοφορία και θα απάλλασε τις επιχειρήσεις αυτές από την υποβάθμιση.

Π > Πωλήσεις
Ε > Εμπόριο

Πωλήσεις
Εμπόριο

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)