Σχεδιασμός ενός προγράμματος δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας για την ευαισθητοποίηση των τουριστικών επισκεπτών της Χαλκιδικής, στο πλαίσιο του ποιοτικού ελληνικού τουρισμού

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2008 (EN)
Σχεδιασμός ενός προγράμματος δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας για την ευαισθητοποίηση των τουριστικών επισκεπτών της Χαλκιδικής, στο πλαίσιο του ποιοτικού ελληνικού τουρισμού

Μακρή, Βασιλική

Στη συγκεκριμένη εργασία γίνεται μια προσπάθεια δημιουργίας ενός προγράμματος δημοσίων σχέσεων με σκοπό την ευαισθητοποίηση των τουριστών στα πλαίσια της δημιουργίας ενός ποιοτικού τουρισμού. Παρουσιάζεται του τουριστικό προϊόν της Χαλκιδικής, οι συνέπειες του τουρισμού στην οικονομική- κοινωνική ζωή της περιοχής και αναλύονται οι συμπεριφορές εκείνες των τουριστών και των τουριστικών επιχειρηματιών της περιοχής που δημιουργούν συχνά προβλήματα στη ομαλή λειτουργία των τουριστικών επιχειρήσεων αλλά και δυσφημούν την περιοχή. Το τελευταίο μέρος της εργασίας αποτελείται από το πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων που σκοπό έχει να επικοινωνήσουν καλύτερα οι τουριστικοί επιχειρηματίες της περιοχής με τους τουρίστες, τα ΜΜΕ και τα κέντρα λήψη αποφάσεων, με όλους εκείνους δηλαδή που συμβάλουν στην ανάπτυξη του τουρισμού. Ο τουρισμός αποτελεί για την Ελλάδα κινητήριος δύναμη και μια από τις μεγαλύτερες πηγές εσόδων. Στο τέλος παρατίθενται τα συμπεράσματα της έρευνας.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Τουριστική ανάπτυξη
Επικοινωνία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)